סימנים מדאיגים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סימנים מדאיגים
    דניאלה
    30/08/2013

    שלום,
    הבן שלי בן 13 וחצי מראה סימנים מדאיגים ,הוא שותה בלי הפסקה ,מתלונן על צמאון קבוע.אוכל יותר מהרגיל ולא עולה במשקל להיפך אולי קצת ירד ,הגינסים נופלים. בחודש האחרון החל בנוסף להתלונן על תחושת סחרחורת וטשטוש ראייה ,הוא עצבני יותר ,מפוזר. דברים שייחסתי לגיל ההתבגרות.
    הזמנתי לו בדיקות דם וערכי הסוכר יצאו גבולים.צום של 12 שעות סוכר בדם 98 וHBA1C יצא 5.9 ממש על גבול ה6 ?
    רופאה המשפחה טוענת שזה תקין. אני רוצה לסמוך עליה,אך קשה לי מאוד. הסימנים מדאיגים.במשפחה הרבה סוכתרים,אני 3 הריונות סוכרת הריון.בהריון שלו אינסולין מהחודש הראשון.הוא נולד בזירוז מוקדם מהצפוי עקב צפי לסיבוכים. חמי נפטר עקב הסוכרת ,מהצד שלי דודה נפטרה מסכרת,אבי על כדורים לסכרת2.בקיצור גנטיקה לא חסרה.
    מה לעשות? לסמוך עליה? לעשות העמסת סוכר ביתית לבד?
    הוא בנוסף אסמטי עם בעיית אי ספיגת ברזל מגיל קטן.אין טיפול ,לא טלסמיה ולא צליאק.
    תודה וסליחה על החפירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סימנים מדאיגים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימנים מדאיגים - תגובה

    פרופ` צבי ביסטריצר
    10/09/2013

    לפי מה שציינת, כנראה שלבנך אין סוכרת, אך אני ממליץ לבדוק סוכר בדם שעתיים לאחר האוכל. יכולות להיות סיבות נוספות לתופעות שציינת מלבד סוכרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו