שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    קרן
    01/01/2009

    שלום! אני מטופלת מגיל 7 באלטרוקסין עקב תת פעולה של הבלוטה. כבר שנים מיוצבת על 800 מיקרוגרם לשבוע. אני בתחילת חודש שישי להריון, בודקת כל חודש-חודש וחצי תפקודי בלוטה. עד עכשיו הבדיקות יצאו תקינות. הבדיקה האחרונה יצאה לא מאוזנת. התוצאות: TSH 7.84 FT4 11.8 FT3 3.2 האם יש מינון שאותו אני יכולה להוסיף, ולבדוק שוב בעוד מס' שבועות? (לא רוצה על דעת עצמי, ומנסה להימנע מלמצוא אנדוקרינולוג חדש בדיוק עכשיו, אם יש אפשרות כזו). המון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    ד``ר מריאנה רחמיאל
    02/01/2009

    לקרן היקרה,
    שלום רב,
    איזון בלוטת תריס במהלך הריון הוא קריטי וחשוב ביותר לשם התפתחות מוחית של העובר.
    רמת TSH חייבת להיות בצד הנמוך של הנורמה. סביב 2-3.
    הסיבה לחוסר האיזון כעת בהריון היא בגלל הורמוני שליה ותפקוד כבדי שמשתנים במהלך ההריון ומשפיעים על ספיגת ותפקוד האלטרוןקסין, כלומר מצופה לצפות שינויים במינוני האלטרוקסין במהלך הריון.
    אולם פורום זה הינו להעברת מידע בלבד ולא לשם טיפול רפואי. אין זה מקצועי או אחראי מצידי לטפל בך דרך האי-מייל. אך המלצתי היא לפנות בדחיפות לאנדוקרינולוג או לפחות לרופא המשפחה שלך לשם איזון במיידי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו