שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    נופר בנדר
    31/07/2012

    שלום רב,
    בתי כיום בת 5 שנים. בעבר בגיל שנה ו10 חודשים היה לה אירוע של UTI טופלה בעירוי ולאחר מכן המשך טיפול בפה.
    לאחר מכן עוד ארוע של כללית שתן לא תקינה שוב עירוי ובתרבית יצאה שלילית.
    יש לציין שעברה US ונימצא שהכל תקין.
    הרבה זמן לא היו שום בעיות ולא היו דלקות.
    לפני שנה וחצי שתי דלקות ללא חום ללא כאבים פרט לקצת כאב בטן וקצת צריבה טופלה באנטיביוטיקה בפה.
    לאחר שני האירועים שלח אותנו רופא הילדים למיפוי כליות שיצא תקין כליה אחת 51% ואחת 49% ללא צלקות.
    שוב במשך שנה וחצי לא היו שום אירועים של דלקות בדרכי השתן וכל פעם שהיה חום תמיד דבר ראשון נבדק השתן והיה תקין.
    לפני חודש שוב כאב בטן קל שחלף תוך דקות קצת צריבה הילדה לא התלוננה על הצריבה רק ששאלתי כמה פעמים אמרה שקצת צורב בדיקת שתן כללית לויקוציטים 75 ובתרבית חיידק בשם פרותאוס. טופלה 10 ימים בדספטיל ובדיקה שנעשתה אחרי הטיפול יצאה תקינה.
    לאחר חודש שוב כאב בטן קל צורך במתן שתן תכוף וחום עד 38 בדיקת שתן כללית 500 לויקוציטים התרבית לא יצאה בסדר במעבדה נכתב שצריך לחזור שוב היה כתוב שיש צמיחה של 30,000- אבל נאמר לחזור שוב על הבדיקה כי משהו לא תקין במבחנות.
    לא ניתן כרגע לחזור על התרבית כי כבר החלה בטיפול של דספטיל.
    ביום א' אחרי סיום הטיפול אני אחזור על הבדיקה.
    יש לציין שילדה בריאה, מתפתחת היטב ,בדיקות דם תקינות.
    אני לא מעונינת לערוך לה בדיקות מכאיבות ולא נעימות בעיקר מהסיבה שכל הבירורים שערכנו עד היום יצאו תקינים גם US וגם מיפוי כליות.
    האם כדאי לעשות שוב אולטראסאונד? כי האחרון הוא מגיל שנה וחצי.
    האם מיפוי כליות בדיקה טובה?
    האם יש קשר לבריכת השחיה ולקיץ?
    אשמח לשמוע מה לדעתך כדאי לנו לעשות בהמשך.
    תודה מראש וסליחה על אריכות הדברים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    פרופ' אבישלום פומרנץ
    04/08/2012

    לדעתי לא צריך מיפוי
    לטפל -במניעת זיהומים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    נופר בנדר
    04/08/2012

    שלום פרופסור תודה על תשובתך,
    נעשה כבר מיפוי כליות וגם US שניהם תקינים.
    איך אתה מציע לטפל במניעה?
    התכוונתי שאני לא מעונינת לערוך לה יותר בדיקות כמו ציסטו וכדומה...
    הרי ריפלוקס גם אם קיים לפי מיטב הבנתי לא מתגלה פתאום בגיל 5 נכון?
    האם כדאי לבוא אליך לפגישת יעוץ?
    אני פשוט חששתי שתמליץ לערוך ציסטוגרפיה.
    איפה אתה מקבל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו