כאבים בצד ימין של הבטן התחתונה בעת מתן שתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בצד ימין של הבטן התחתונה בעת מתן שתן
    מישהו
    12/06/2017

    שלום. אני בן 19, בריא בד"כ, היה לי חול בשתן לפניי כשנתיים. עשיתי בדיקת אולטרה-סאונד בדרכי השתן ב25.5 ויצא שהכול תקין.

    כרגע אני מחלים מדלקת קלה\שריר תפוס בכתף וחזה(למרות שזה כמעט 100 אחוז לא קשור, חשבתי שלציין זאת יהיה בסדר בכל מקרה).
    בנוסף לכך, אתמול בבוקר התעוררתי עם שלשול דחוף ומתפרץ, אך בשארית היום לא היו לי עוד יציאות ואכלתי כרגיל, אך הייתה(ועדיין קצת יש)הרגשה של אי נוחות בבטן, אבל זו הרגשה מאוד קלה ולא באמת שמים לב.

    עכשיו לעיקר- היום באמצע היום כשהלכתי לשירותים, הרגשתי כאב שבא בפעימות בעת מתן השתן(כל 2 שניות)בבטן התחתונה בצד ימין. הכאב לא באמת חמור, פשוט מורגש ומציק, אבל די קליל, חוסר הידיעה ממהו נובע הרבה יותר מפחיד אותי מהכאב עצמו.
    מתן השתן היה נורמלי, יצאה כמות נכבדת ורגילה של שתן והשתן לא היה עכור או משהו, הוא היה בהיר ונורמלי.

    הרגע שיצאתי מהמקלחת הלכתי לשירותים, לא יצא יותר מדי שתן(כי לא שתיתי יותר מדי בשעות האחרונות)אבל הכאב עדיין הורגש, יש מצב שהוא נחלש, אני לא בטוח. לאחר שסיימתי ניסיתי לכווץ את השריר באזור וטיפה להישען עליו, הורגש קצת כאב תפוס כזה אבל זה נעלם לאחר כמה שניות למרות שעדיין כיווצתי את השריר ונשענתי. מאז זה לא חזר. הכאב מופיע רק בעת מתן שתן.

    מה לעשות? יש סיכוי לאבן בכליה? האם ללכת לרופא בדחיפות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשש מאבנים בדרכי השתן

    פרופ` דניאל לנדאו
    12/06/2017

    שלום רב:
    התלונות שלך מאד מפורטות אך לא ממש מרמזות על אבן בדרכי השתן. אך לאור סיפור העבר של "חול" בדרכי השתן (שוב מושג לא ממש מגובה בעובדות ברפואה), מציע שאם תלונותיך מתמשכות, לפנות לביצוע בדיקת שתן כללית בשלב ראשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, אך נראה שהכאב נעלם- עוד משהו קטן בתגובה

    מישהו
    12/06/2017

    הכאב נראה כאילו הוא נעלם. בפעמיים האחרונות בעת מתן השתן לא היה לי כאב והיה שתן בהיר(אפילו בהיר מדי, ישר רצתי לשתות הרבה מים)וכמות רגילה. בדקתי כל פעם כשסיימתי אם יש משהו בתחתית, אבל לא ראיתי כלום. גם כל הזמן בדקתי אם יש דם.

    אולי זה היה איכשהו קשור לגזים? כי לא יצאו לי גזים המון זמן וזה הרגיש כאילו יש לי אולי סוג של עצירות(למרות שלא הייתה נפיחות)והיום ישנתי קצת בצהריים והכל התחיל להשתחרר, זה בערך מתי שהכאב נפסק אם אני לא טועה.
    האם באמת יש אפשרות שאבן בכליה תיווצר תוך שבועיים וחצי ולא יהיה שום דבר שירמז על זה באולטרה-סאונד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון: הלכתי לרופאה- עוד בתגובה

    מישהו
    15/06/2017

    הלכתי לרופאה אתמול בצהריים. היא עשה לי בדיקה פיזית ואמרה שהבעיה כנראה נבעה כנראה ממערכת העיכול, אבל שהכול בסדר.

    אני כנראה הטעיתי אותך כשאמרתי בטן תחתונה- זה כאב לי מתחת לצלעות, יותר קרוב לאזור המותן מאשר הטבור, ככה שיוצא שזה לא בטן תחתונה, אלא מעל גובה הטבור בכלל ולפי מה שראיתי זה לא באזור האורטרה.
    חשבתי שאולי זה אפשרי שאלו היו גזים לכודים או התכווצות כתוצאה מעצירות קלה? כי יום אחרי התגובה באמת היה לי קצת קשה ביציאה אבל הכל יצא רגיל(אכלתי כמות נכבדת של סיבים תזונתיים לשחרר את זה). ככה שהייתה סוג של עצירות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באזור הצינורות איסוף מהכלייה** לא אורטרה

    מישהו
    16/06/2017

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו