תפקוד כליות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפקוד כליות
    ליאת
    22/08/2008

    שלום רב, בתי בת שנה ו-9 חודשים. סבלה בעבר מריפלוקס דרגה 1. במיפוי כליות הממצאים היו 28.6% בכליה ימנית, ו-14.4% בכליה שמאלית. בשבוע האחרון בתי סובלת מחום מאוד נמוך ומתלוננת על כאבים באזור איבר המין. מאחר ולא ניתן היה לאסוף שתן, רופא הילדים הציע לבצע ספירת דם. תוצאות הספירה תקינות, מלבד לימפוציטים (58.4%) ואאוזינופילים (0.2). בבדיקה גופנית הרופא זיהה גודש באוזניים ואודם בגרון. האם ניתן להסיק מכך שמדובר בוירוס, או שעדיין יש חשד לדלקת בשתן? חשוב לציין שהילדה לא מוכנה לתת שתן בשקית, או ישירות לכוס (היא מתאפקת). כל בדיקות השתן שנלקחו עד היום היו דרך קטטר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפקוד כליות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ת כליה

    פרופ' אבישלום פומרנץ
    23/08/2008

    יש לשלול זיהום, משקית או מקטטר - יש לבצע בדיקה.
    לילדה פגיעה בכליה ואו כליה דיספלסטית. יש להשלים את הפרטים.
    להחליט על גישה טיפולית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו