עליה ברמת אשלגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עליה ברמת אשלגן
    שואל
    11/05/2010

    שלום רב
    סובל מאי ספיקת כליות כרונית על רקע רפלקס ,עם אשלגן גבוה מקבל אבקה להוריד את אשלגן
    בבדיקה לפני חודש תוצאה של אשלגן -5.3 לפני יומים ביצעתי עוד בדיקה של אשלגן ותוצאה-6
    אני נבהל לתוצאה אחרונה אשלגן עולה למרות שאני מקבל את התרופה(אבקה קולל סירוף אבילק) כל יום
    יש לציין שבתקופה זאת (תקופה בין שתי בדיקות)קיבלת כמה תרופות ואולי סוג אחד של תרופות החמיר ברמה של אשלגן ולהלן את התרופות שקיבלתי
    1-זריקות קורטיזול בברך שרופא אורטופד בצע
    2-תרופות vita flex msm
    3-תרופה נגד כאבים-advil liqui-gels
    4-קיבלתי כדור אחד של viagra 25mg(מקבל שנ יכדורי לחץ דם מפריע לתפקיד המיני)
    *יש לציין אני מקפיד על דיאטה דל אשלגן
    אשמח לקבל בירור ולציין את התרופה שהחמירה את המצב כדי להפסיק לקחת
    ותודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עליה ברמת אשלגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשלגן

    פרופ' אבישלום פומרנץ
    13/05/2010

    באי ספיקת כליות אשלגן עולה.
    יש תרופות שגורמות לכך כמו אלדקטון ותרופות ללחץ דם כמו חוסמי בטא ועוד
    דיאטה לא מתאימה - דיאטנית / יעוץ
    מתן KAYEXALATE לא תמיד ימנע את העליה
    חמצת תגרום לכך
    תפנה לנפרולוג. בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו