crossed renal ectopia

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • crossed renal ectopia
    בדרך להפלה?!
    12/12/2007

    שלום,
    אתמול ביצעתי סקירה מוקדמת. לא נצפתה כלייה בצד ימין. אך נצפתה כלייה גדולה יחסית בצד שמאל כמו כן הרופא חושב שהוא רואה עוד כלייה באותו צד ולכן אמר שחושב שזה
    crossed renal ectopia
    רציתי לדעת האם עדיף להפסיק הריון ? גם במקרה של כלייה אחת - אני יודעת שאפשר לחיות עם אחת אבל עם חס וחלילה לאחת יש בעיה אים ספייר....
    ומה קורה עם שתי כליות מחוברות - האם זה יצריך ניתוח כדי להפריד בשלב כלשהוא?
    מה עם זיהומים ומחלות?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    crossed renal ectopia

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לבדרך להפלה

    ד''ר לבנה סיני-טריימן
    12/12/2007

    המום כפי שתואר הוא מום מוכר מעבר לתאור שצויין עי הגברת חשוב לדעת אם אין מומים אחרים למשל 3 כלי דם טבוריים דופן הבטן האם ראו שלפוחית כמות מי שפיר גודל העובר ועוד
    כללית מעבר למעקב אחת ל3-4 שבועות במהלך ההריון להתרשם מגודל הכליות מבנה הפרנכימה
    כליות אקטופיות יכולות להיות דיספלסטיות כלומר לא תקינות- לפי התאור שנרשם יתכן שמדובר בכליה אחת שמאלית שתפסה גודל כי היא במקום שתיים ועברה תהליך שנקרא היפרטרופיה והיא תקינה לחלוטין ויכול להיות שמדובר בשתיים מחוברות בקטבים
    מצב זה יכול להיות ללא כל בעיה או לעיתים כמו שאמרתי כליה לא תקינה קצת יותר בעיות במערכת המאספת חסימות אבנים זיהומים
    אי אפשר לתקן או להפריד בניתוח
    חשוב שנפרולוג וגנטיקאי יראו את החומר בעיניים לפני כל החלטה בברכה דר לבנה סיני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך

    בדרך להפלה
    13/12/2007

    אני אוסיף כמה נתונים:
    נצפו 3 כלי דם טבוריים שלפוחית תקינה כמות מי שפיר תקינה גודל עובר תקין והבנתי שיש קשר גם לאפרכסת שגם היא תקינה
    קבעתי תור לייעוץ גנטי ולנפרולוג.
    כעיקרון ההמלצה הינה על סיום הריון? עם כלייה אחת?
    ואם יש שתיים תקינות באותו צד שמתפקדות- האם זה בעייתי?
    ואם יש אחת תקינה ואחת לא ואני ממשיכה את ההריון יצטרכו להוציא את מה שלא תקין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לתגובה

    דר סיני
    14/12/2007

    כליה בודדתאינה מהווה סיבה להפסקת הריון
    בדרכ לא מוצאים כליה שאינה מתפקדת אלה אם נגרמות ממנה בעיות כגון זהום ולחץ דם
    ככליה בודדת תקינה מאפשרת אורח ואורך חיים תקין בברכה לבנה סיני דר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו