מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מנינגיומה קטנה פריאלית משמאלטיראן22/02/2008
שלום רב.
תוצאות בדיקת C.T ,מעידים על מנינגיומה קטנה פריאלית משמאל,ללא בצקת.
לאחר כ- 4 חודשים של סחרחורות וכאבי ראש,הוחלט לבצע C.T ,
והתשובה אומרת,"באזור פריאטלי משמאל אקסטרה אקסיאלי מודגם גוש בקוטר 12 מ"מ המקבל האדרה צמוד ללוחית הפנימית של העצם - יכול להתאים למנינגיומה קטנה, ללא אפקט מסה."
הופנתי לנוירוכירוג ביום ג' הקרוב.
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנינגיומה ???
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון23/02/2008טיראן שלום
במידה ולא קיימת בצקת סביב ,אין אני סבור שזו הסיבה לסחרחורת.
מנינגיומה בגודל כזה פעמים רבות מספיק מעקב.
בהצלחה
ד"ר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםרינת21/02/2008
שלום ד"ר
יש לי כאבים חזקים באזור מהלסת שמאל מקרין לראש
הייתי אצל רופא פה ולסת והוא נתן לי כדורים arcoxia 90 mg ל10 ימים הכאב ממשיך האם יש צורך בבדיקת נוריכילוג לכאבים האלו?
צילום באזור הראש לא עשיתי ביקשתי מהרופא פה ולסת והוא אומר שלא צריך בשלב הזה
אציין שהכאבים נימשכים כ-3 שנים הייתי אצל אף אוזן וגרון ללא ממצאים רופא שיניים ללא ממצאים אני מבקשת כיוון עזרה תודה רבה לך מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת!!!!
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון23/02/2008רינת שלום
בירור מקיף אצל רופא משפחה יכול אולי לגלות את הסיבה לכאב .
האם היית אצל רופא שיניים???
בעיה נוירוכירוגית תשלל רק לאחר הדמיה .
רפואה שלמה
ד"ר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה מאחורי הראששאול18/02/2008
שלום,
לפני כמה זמן מצאתי בחלק האחורי של ראשי קצת ליד האוזן בלוטה כזו קשה קטנה,
בנוסף אני מרגיש שכל העצם באותו צד של הראש טיפה בולטת יותר מהעצם בצד השני שמאחורה,
אני לא יודע אם זה היה כך קודם מעולם לא בדקתי והבחנתי בזה במקרה,
שהלכתי להיבדק אצל רופא המשפחה הוא מישש ואמר שזו בליטת עצם ואין מה לדאוג,
האם יכול להיות שבאמת כך שזה ככה הגולגולת בנויה? מדאיג אותי שזה גידול או משהו כזה למרות שזה כלל לא כואב וזה אכן קשה כמו עצם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון19/02/2008בן בוקר טוב
חשוב לדעת האם הבליטה הופיע בזמן האחרון וגם ממשיכה לגדול.
לעיתים רבות מדובר במבנה גרמי שפיר.
יש לעקוב אחר התפתחות הבליטה ובהתאם לפעול.
ד"ר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבץ מוחיליאורה17/02/2008
אבי בן 73 עבר "סטרוק" של פיצוץ כלי הדם בראש, שבץ מוחי
ובבית החולים קיבל גם התקף לב
מאושפז בנורולוגית ולא מקבל שום טיפול
רק תרופות לחיזוק הלב
אני מבינה שאין אפשרות להקריש את הדם בגלל הלב
ואין אפשרות להמריץ או לדדל את הדם בגלל הראש
מה עושים במקרה כזה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארוע מוחי.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון17/02/2008ליאורה שלום
לצערי כפי שציינת זהו מצב בעייתי.
הדימום בשלב זה לא מתמשך, יש לחכות כי הדימום יספג ואז לעמוד את מידת הנזק.
רפואה שלמה
ד"ר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרחל13/02/2008
בבדיקת MRI שעברתי התגלה גידול שפיר בקוטר 3 ס"מ באיזור הפורמן ע"ש מונרו ובחדר הלטרלי הימני עם הרחבה קלה של החדר הימני.
שלשה ניוכירורגים שאתם התיעצתי רצו לנתח אותי.במקביל שמעתי מאנשי מקצוע שאין כל כך הרבה נסיון בארץ עם ניתוחים מימין.
אבקש לדעת מי נחשב למומחה מספר אחת בארץ לסוג זה של ניתוח? ואם לא בארץ היכן בעולם יש נסיון גדול בכך ואיך יוצרים קשר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח בארץ
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון14/02/2008רחל שלום
אני מרשה לעצמי לומר ,כרופא "שגדל" בבי"ח בלינסון מחלקה נוירוכירורגית בניהולו של פרופ'
רפפורט , ראיתי מספר רב של ניתוחים מסוג זה שבוצעו על-ידו בהצלחה רבה.
במידת הצורך אנא צרי עימי קשר ישירות ואשמח לעזור.
רפואה שלמה
ד"ר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרינת10/02/2008
לפני 7 חודשים ביצעתי סי טי ראש ללא חומר ניגודי.
האם כדאי לחזור על אותו בדיקה או שאני יכולה לבקש צילום סי טי עם חומר נוגדני
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הסיבה?
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון11/02/2008רינת שלום
תלוי מה הסיבה לביצוע ההדמיה!!
והאם יש צורך לחזור בזמן כ"כ קצר על הבדיקה ,מהי המלצת הרופא ??
ד"ר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי מכה בראשניב07/02/2008
קיבלתי מכה חזקה בראש כתוצאה מנפילה לפני הרבה שנים, כשהייתי קטן (כיום אני בן 20), ירד לי דם כתוצאה מהנפילה. בעצם נוצר חתך באזור מסויים בראש שאותו סגרו לי מאוחר יותר במרפאה.
לא זכורות לי תופעות לוואי מאותה פגיעה.
השאלה שלי היא מהו הסיכוי לסיבוכים אפשריים בעתיד מאותה פגיעה כמו היווצרות מפרצת מוחית בעתיד? (לא עלינו כמובן)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין קשר
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון07/02/2008ניב שלום
אין קשר בין חבלת הראש מלפני עשור לפחות כדבריך,, לבין היווצרות מפרצת עורקית .
רפואה שלמה
ד"ר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ואלפורלחיה06/02/2008
לפני חודשיים עברתי ניתוח להסרת מנינגיומה רטרו אורביטלית בעצם הספנואיד. ניתוח ראשון היה לפני 10 שנים. כשבוע לאחר הניתוח היה לי התקף אפילפטי עם איבוד הכרה ומאז מטופלת בוואלפורל 200X3.
אני עושה בדיקות דם תקופתיות. האחרונה לפני כ-3 שבועות היתה תקינה.
לאחר הניתוח התחלתי לסבול מכאבים חזקים בקיבה ואי נוחות במערכת העיכול ורופא המשפחה נתנה לי אומפרדקס. הכאבים בקיבה חלפו אך יש לי בחילה וטעם מר בפה לאורך כל היום והערב ואי נוחות במערכת העיכול (גזים וכאלו) לפני הניתוח יכולתי לאכול כל דבר ואילו היום יש דברים שעושים לי רע. (מטוגנים, חמוצים וכדומה)
. האם זה קשור לוואלפורל? כמה זמן אצטרך לקחת את הוואלפורל?? מה יכול לקרות אם אפסיק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ואלפורל
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון07/02/2008חיה שלום
תגובות של מערכת העיכול יכולות להופיע כתוצאה מלקיחת התרופה,ניתן במקרים של תופעות לוואי להחליף לתרופה אחרת.
אנא פני לנוירוכירורג שעוקבי אחרייך לאחר הניתוח.
לרוב יש לקחת את התרופה למשך 3 חודשים ,ולבצע בדית E.E.G.לפי התוצאות והחלטת הרופא המטפל ניתן יהיה להפסיק או להמשיך.
רפואה שלמה
ד"ר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבלת ראשיונית03/02/2008
שלום,
אבי בן 66 עבר חבלת ראש קשה לפני כ- 5 חודשים. לאחר חודש וחצי היה צלול, קרא וכתב. לפני 3 חודשים חלה התדרדרות במצבו הקוגנטיבי והיה מאוד מבולבל, בדיקות C.T. חוזרות הראו הרחבת חדרים. לפני יומיים עבר ניתוח שנט. שאלתי היה אחרי כמה זמן אפשר לראות שיפור ברמת הצלילות של האדם. יש לציין כי אבי עירנו ומתהלך, מזהה את בני משפחתו, אך עדיין מבולבל מאוד.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבלת ראש
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון04/02/2008יונית שלום
לצערי אין משוואה ברורה בענין ,לעיתים התהליך נמשך מספר חודשים ולעיתים פחות.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזרה לספורט לאחר ניקור מותניאסף01/02/2008
לרופא שלום רב.
אני כשלושה ימים לאחר ניקור מותני עקב חשד שהיה למנינגיטיס. הבדיקה יצאה שלילית וללא ממצא, אני בינתיים מרגיש יותר טוב מבחינת המחלה אך כאוב מעט באיזור הניקור.
רציתי לדעת האם ביכולתי לחזור לחדר כושר ופעילות ספורטיבית? ואם לא אז תוך כמה זמן ואולי עליי להמנע מדברים כלשהם ולאיזה תקופה?
בתודה מראש על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרה לכושר.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון03/02/2008אסף שלום
תוכל לחזור לכושר ברגע שתרגיש מספיק טוב לכך(מכיוון שאין כל ממצא בבדיקתך)
בריאות טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבות ועקצוציםנעמה31/01/2008
ד"ר שלום,
מזה כשלושה שבועות יש לי תחושה של עקצוצים ונימלולים בצד הימיני של הפנים.
תחושה זו התפשטה גם לצד שמאל של הפנים ותחושה של צריבות בעין ימין. כמו כן יש לי טעם מר בפה (כמו אחרי כויית חום בלשון).
ביצעתי בדיקת C.T ודופלר צוואר שתוצאתם תקינה.
בנוסף, ביצעתי בדיקות דם שונות שיצאו תקינות ברובם מלבד ערכי קרישה גבוהים.
אני נורא מודאגת, האם אתה יכול לומר לי מה אומרים כל הסימפטומים האלה?מה זה יכול להיות??? ואולי תוכל לכוון אותי לבדיקות נוספות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נא לפנות לנוירולוג.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון31/01/2008נעמה שלום
אני מנתח ראש ועמוד שדרה,נכון לפנות לנוירולוג מומחה.
רפואה שלמה
דר 'גקסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרווית29/01/2008
אני פונה עקב יאוש טוטאלי. בשנה האחרונה אני סובלת מחשמל סטטי מוגבר. יש ימים שזה כל היום ויש ימים שלא. אני לא מסוגלת לגעת בשום חפץ ומחשמלת אנשים גם אם נוגעת בהם בטעות. זה מאוד מאוד כואב לי ואף יצאו ניצוצות כחולים. כל האנשים ששאלתי אם עברו דבר דומה היו בהלם, כי לא נתקלו במקרה כמוני. ניסיתי לפנות לחברת אלקטרוניקה לרכישת אביזר שיגרום לפריקת החשמל מהגוף שלי, אך אמרו לי בחברה שזה לא יעזור לאדם בחיי היומיום זה לעבודה בלבד. המליצו לי על לבוש מסוים שבטוח לא אעמוד בו ביומיום. התחלתי לפחד לצאת בלי כפפות או לגעת באנשים. האם ישנם תרופות לכך? יש פתרון לעניין? תודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ידוע לי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון29/01/2008רווית שלום
לצערי לא נתקלתי בתופעה כזו ולכן לא אוכל לייעץ לך.
בהצלחה
דר' ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שנטy.n27/01/2008
שלום,
אבי עבר חבלת ראש קשה לפני 5 חודשים. לאחר כ- חודש וחצי היה צלול, קרא , כתב ומתהלך חופשי.
לפני 3 חודשים החלה התדרדרות קוגנטיבית, מאוד מבולבל ומזהה לסרוגין את קרובי משפחתו. לפני בדיקות C.T חוזרות הראו הרחבת חדרים. לפני 4 ימים עבר ניתוח שנט. שאלתי היא כעבור כמה זמן ניתן לראות שיפור במצב הקוגנטיבי וחזרת הצלילות. יש לציין כי אבי עירוני, ומתהלך חופשי.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוז הלחץ
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון27/01/2008בוקר טוב
בצורה הדרגתית ניתן יהיה לראות שיפור,כתוצאה מהקטנת הלחץ בחדרים.
יש לוודא את מקור הרחבת החדרים על מנת למנוע הישנות של מצב דומה לזה מחדש.
רפואה שלמה
דר' ג'קסון
נוירוכירוג בכיר בי"ח בלינסון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בראשרונית24/01/2008
שלום, אני חודשיים אחרי לידה בשבועיים הראחרונים יש לי לחץ בראש מעל העיניים בעיקר מעל עין ימין (שהיא גם עצלה) , כאב בעורף זרמים בידיים וברגליים וכאבי גב קלים, עשיתי במיון CT ללא חומר ניגוד שלא אראה דבר ובדיקת עייניים שגם כן לא יכלה לאשש או לשלול דבר, הופנתי להמשך בדיקות עיניים אצל רופא בקהילה אך הכאבים והלחץ החזק מפריעים לי נורא ואני לא יכולה לעשות כמעט דבר בבית כי בנוסף לכל אני חלשה, ממה זה יכול לנבוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כואב לוחץ שאינו מרפה.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון25/01/2008רונית שלום ומזל טוב
פעמים רבות אחרי לידה מתעוררות כל מיני תופעות שלא היו קיימות קודם או לא באותה עוצמה.
במידה וההדמיה הראשונית לא הדגימה דבר ,הייתי במקביל מבצע בדיקות דם מקיפות וכן בדיקה ע"י רופא עינים מומחה, וכן נוירולוג מומחה.
במידה ולא נמצא הסבר יש להתקדם ולבצע MRI
דר' ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרחל22/01/2008
שלום,
האם בדיקת EMG ידיים מאבחנת במדויק איזו חוליה לוחצת על עצב?
אם מאבחנים בה לחץ באזור הצוואר - האם ייתכן שהבעיה היא בגב ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EMG
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון23/01/2008רחל שלום
הבדיקה עוזרת למקם איזה הוא שורש עצבי שחשוד כגורם להפרעה תחושתית או מוטורית.
הבדיקה שמאתרת בעיה צווארית אינה מעידה על בעיה גבית.
דר ' ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
