מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מנינגיומה בקוטר 0.8 ס"מאלי02/06/2008
רופאים נכבדים שלום,
גילו אצל קרובת משפחתי לאחר בדיקת CT כדלקמן :
הסתיידות קודקודית מעוגלת פריטאלית פארא סגיטאלית ימנית, בקוטר 0.8 ס"מ , ללא בצקל סביבה.
עוד צויין כי ייתכן שיש לה מניגיומה קטנה על אף שבדיקת המוח יצאה תקינה בכח האספקטים האחרים.
מהי המשמעות ומהם הצעדים שעליה לנקוט
אודה לכם לתשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלי שלום
ד''ר עוזי בן דוד05/06/2008לא ציינת את גילה של קרובתך אך בהנחה שאינו צעיר כל שיש לעשות הוא מעקב נוירוכירורגי שנתי והדמית CT אחת לשנה שנתיים ובהמשך אף בתדירות נמוכה יותר אם הממצא ישאר (כצפוי) יציב בגודלו.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה על הראש.מודאג01/06/2008
שלום רב.
גדלה לי לאחרונה(כמה חודשים) בליטה על הראש. אין ממש סימנים של כאב.
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה?
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון01/06/2008שלום
חשוב לדעת האם הבליטה קשה/רכה?
חשוב להיבדק ע"י רופא משפחה על מנת שיוכל להפנות להדמיה הנכונה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשה
מודאג02/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומהיעל01/06/2008
מהי מנינגיומה מסוידת פארא-סגיטלית שמאלית באונה הפריאטלית, ללא בצקת,
מה משמעות הדברים ומהו המשך טיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה גודלה?
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון01/06/2008יעל שלום
מנינגיומה הינה גידול שפיר שצומח על הקרומים מחוץ למוח.
התערבות ניתוחים להסירה היא במקרים כי הגידול גדול או גדל או לוחץ על אזורים תפקודים של המוח.
לא ציינת את גודלה ולכן קשה להסביר את משמעותה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרע בעצב פרינאלישי31/05/2008
בעקבות תאונה שעברתי יש לי חתך שלם בעצב הפרינאלי ליד הברך
ובעקבותיו DROPFOOT מלא
הובא לידיעתי כי קיים ניתוח אשר יכול לתקן את המצב.
אילו רופאים מבצעים ניתוח זה?
מה סיכויי ההחלמה?
האם יש אפשרות לבצע את הניתוח בחו"ל?
תודה מראש על כל תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כירורג/אורטופד
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון01/06/2008שלום
יש לפנות לפורום כירורגיה/אורטופדיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטף דם במוח ,מצב קשה אחרי ניתוחענת30/05/2008
אבא שלי עבר שבוע שעבר ביום שישי לפנות בוקר ניתוח במוח , הוא הובא לבית חולים בעיקבות כאב ראש חזק והקאות .בבדיקה של צילום ראש מצאו כי יש לו דימום במוח הקטן וכאשר פתחו לו את הראש אמרו שמצאו גם קצת דם בחדרים . בכל מקרה הוא נכנס לניתוח כבר באיבוד הכרה ונאמר שהיה לו לחץ על גזע המוח ושטף דם במוחון ..
נכון לעכשיו הוא מאושפז במחלקה נוירוכירוגית בטיפול נמרץ ועדיין לא התאושש מהניתוח
לפי בדיקות הרופאים הוא שקע בשינה (קומה - בערך המיספרי שלהם -5 ) אותו מצב שהיה שניות לפני הניתוח .
עושים לו בדיקות ובינתיים אין תגובה לא לכאב ולא לאור.
בצילום שעשו אחרי הניתוח כבר לא מצאו דימום כביכול הניתוח הצליח.
מה זה בעצם אומר ,יש סיכוי ? כדאי להביא לביה"ח רופא מייעץ שיראה את הטיפול שנותנים לו ?
יש מצבים שאנשים מתעוררים מקומה , זה במצבים גם שבהתחלה לא מגיבים בכלל ???
איך אפשר לדעת שהמוח לא מת אומרים שיש פגיעה בגזע המוח אבל יודעים את מידת הנזק עד שהוא יתעורר , זה נכון ? אין היום בטכנולוגיה דרך לגלות ? המוח יכול להשתקם לבד ?
אשמח לכל תשובה תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לענת שלום,
ד''ר עוזי בן דוד30/05/2008חשוב היה לציין את גילו של אביך ומצבו הרפואי טרם הארוע, בכל אופן נראה שהיה מדובר באוטם עם מרכיב דימומי של המוחון שיתכן וערב גם את גזע המח מעבר ללחץ של קריש הדם עצמו.
בבדיקה הנוירולוגית שתארת אם לא מגיב לכאב (גפיים) ולאור (אישונים) הרי שמדובר במצב קשה יותר מאשר גלזגו קומה 5 שציינת. האם האישונים צרים או רחבים? מה הסטטוס של שאר רפלקסי גזע המח?
האם מטופל בתרופות מרגיעות ("מרדימות")?
מבחינת בדיקת ה- CT שלאחר הניתוח- האם יש בצקת במיטת הניתוח ומה מצב מע' החדרים?
לאחר התשובות לשאלות הנ"ל אנסה לתת הערכה לגבי האחרית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשטף דם במוח מצב קשה אחרי ניתוח
ענת30/05/2008בהמשך לשאלותייך ,אבי בן 62 , סובל מלחץ דם גבוה ולאחרונה גם לא היה מספיק במעקב .
מעבר לכך הוא אדם בריא עובד במשרה מלאה , נוהג ושוחה לפחות 3 פעמים בשבוע.
לא יודעת עם יש קשר אבל יש לו גם gcpd /
אבי אובחן עם דימום מוחי נרחב בגומה האחרוית עם פריצה לחדרים חדר 3-4 והמצב הידרדר עד הניתוח למצב של חוסר הכרה עמוק 5 .
נותח בדחיפות להוצאת המלומה ובהמשך הכנסת נקז חדר פרונטלי.
בשלב הזה הוא מונשם ואינו מראה סימני התאוששות נותר במצב 5 ללא פקיחת עיניים , אישונים רחבים ללא תגובה לאור .
csf מנוקז מחדרי המוח עם נקז חיצוני ., הוא כראה לא מורדם , מקבל תרופות להסדרת לחץ הדם.
מבדיקת הct אחרי הניתוח- מ/א קרניוטומיה איוקסיפיטלית אויר ודם מעט במיטת הניתוח.
שנט פרונטלי מימין,קצהו בחדר הצדדי השמאלי.
נראה דמם טרי רב , מלא את מערכת החדרים כולה.
כמו כן מוקדי דמם פרנכימטים קטנים בצרבלום מימין ,וכן דמם פריטנטוריאלי מועט יותר מימין.
חדרי המוח אסימטרים R\L ונראים סימני לחץ מתחת ומעל הטנטוריום .בוצע ללא חומר ניגוד .
אבא כרגע לא מתאושש ומאד מנופח עם בצקות , ללא פצעי לחץ לפי דוח רפואי פנימי הוא מס7 תזונה בינונית לא נייד לא עצמאי , וכו.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלענת שלום,
ד''ר עוזי בן דוד30/05/2008נראה לי שאביך מטופל היטב ובצורה מקסימלית,
הארוע המוחי שעבר (כ"כ הנראה עקב יל"ד) גרם לו לנזק נוירולוגי קשה.
דימום בגומה האחורית שגרם אישונים רחבים ולא מגיבים יחד עם מע' חדרים רחבה (במיוחד החדר הרביעי ) הם גורמים פרוגנוסטיים לא טובים.
הסיכוים להתאוששות נוירולוגית, על כן, קטנים.
חזקו ואמצו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשטף דם מוחי מצב קשה
ענת31/05/2008תודה על ההיענות המהירה .
מה הכוונה שהסיכויים קטנים ? , קטנים שהוא יתעורר או קטנים שהוא יחזור לתפקד בצורה מלאה .
אין סיכוי שהמוח ישתקם ? אולי יש עדיין לחץ ובגלל זה הוא לא מגיב .
כמה זמן הוא יכול להישאר במצב הזה ?
יש סיכוי שיהיה צמח ?
אנא אם תוכל ל פרט לי אני אשמח ושוב תודה על התשובה התשובה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשטף דם מוחי
ענת02/06/2008תודה על ההיענות המהירה .
מה הכוונה שהסיכויים קטנים ? , קטנים שהוא יתעורר או קטנים שהוא יחזור לתפקד בצורה מלאה .
אין סיכוי שהמוח ישתקם ? אולי יש עדיין לחץ ובגלל זה הוא לא מגיב .
כמה זמן הוא יכול להישאר במצב הזה ?
יש סיכוי שיהיה צמח ?
אנא אם תוכל ל פרט לי אני אשמח ושוב תודה על התשובה התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשלמת תשובה לענת
ד''ר עוזי בן דוד03/06/2008אין בידי נתונים סטטיסטיים ספציפיים למצבו של אביך.
כשכתבתי סיכויים קטנים התכוונתי להתעוררות! . במצב בו חוסר ההכרה מתארך מעבר לשבועיים רב הסיכוי לעבור למצב וגטטיבי (צמח) או מצב המוגדר כמצב של הכרה מינימלית. כמובן שבמצב המונשם וחסר ההכרה לאורך זמן ישנם סיבוכים מסכני חיים דוגמת זיהומים שונים, פקקת ורידי רגליים הניתנים בד"כ לטיפול יעיל. מצבים אלו יכולים להימשך שבועות רבים.אם אין הדרדרות כנ"ל. מצב של שיפור בהכרה אם קורה נצפה בד"כ תוך 3-6 חודשים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בראשמישהי28/05/2008
לבני בן השנתיים, יש מעיין גוש קשה מאחורי אוזן ימין. הרגשתי את הגוש לראשונה לפני כ 5 חודשים, ומאז היינו במעקב במשך תקופה, אח"כ צילום גולגולת, ואנחנו מחכים ל CT בחודש הבא.
בינתיים אני מאד מאד מאד מודאגת. אנחנו מרגישים שהגוש גדל משבוע לשבוע(גודלו כיום משהו כמו גולה בקוטר 1 ס"מ). מה זה יכול להיות, חוץ ממה שמפחיד אותי ומדיר שינה מעיני(לא יכולה אפילו לכתוב את השם)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב,
ד''ר עוזי בן דוד28/05/2008מדובר כ"כ הנראה בממצא שפיר אך יש להמתין לתוצאת ה- CT לצורך זיהוי מדויק יותר. אם יש רושם שהגוש גדל אני מניח שבדיקת סונר תועיל.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בראשאפרת25/05/2008
תינוק בן 13 חודשים התגלתה ציסטה בהמיספרה השמאלית, באספקט פרונטלי בגודל של 5.5. על 2.5 ס"מ מכילה נוזל צלול. נראה כחוץ מוחי, קו האמצע מרכזי , אין לחץ, החדרים אינם מורחבים
נולד באחוזון 50 עפ"י גרפים של טיפת חלב צמח לאיטו לאחוזון 90
מרפס עדיין פתוח
בבדיקה של אולטרסאונד לפני חודשיים לא ראו את הממצא ועתה נמצא בבדיקת אוטרסאונד וב ct
מה עושים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאפרת שלום,
ד''ר עוזי בן דוד25/05/2008גודל הממצא הנ"ל עם "שבירת" האחוזונים מצריך בעיני יעוץ נוירוכירורגי בהקדם.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאי ct ראשדוד24/05/2008
אני בן שלושים. ועובד בהיי-טק מול מחשב. במהלך 8 חודשים אחרונים אני חש איבוד ריכוז ועייפות בעבודה מול המחשב.
ממצאי הct הם כדלהלן: בזווית CPA ימנית נמצא ממצא בגודל 10 ממ עם השערות ל -ווסקולארי? המינגיומה? שוונומה? אחר? .
שאר הממצאים תקינים. הופנתי לבדיקת MRI .האם הממצאים הללו מדאיגים? תודה
דוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדוד שלום,
ד''ר עוזי בן דוד25/05/2008מדובר כ"כ הנראה בממצא שפיר, אך רק לאחר בדיקת ה- MRI ניתן יהיה להחליט איזה טיפול יידרש.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלפורמציה ע"ש כיארימשה20/05/2008
שלום אני בן 24 סובל מס' שנים מכאבים בגפה הימנית, זרמים וסחרחורות לאחרונה בבדיקת M.R.I גילו כי אני סובל ממלפורמציה ע"ש כיארי וסירנגומיאלייה והמליצו לי באופן חד משמעי (המחלקה הנוירוכירורגית של הדסה עין כרם) על ניתוח decompression.
השאלה שלי היא:
א. האם מישהו מכיר את הניתוח המדובר? פרטים? סיבוכים? מורכבות?
ב. מה בית החולים הטוב ביותר בארץ המטפל בנושא? מנתחים מומלצים?
ג. האם קיים טיפול נוסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למשה שלום
ד''ר עוזי בן דוד25/05/2008התסמינים וההדמיה שתארת מהוים אמנם אינדיקציה לניתוח פתיחת הנקב הגדול (foramen magnum) ופלסטיקה של הקרום החיצוני של המח לצורך שחרור המעבר בין המדור המוחי והמדור השדרתי המוצר והחסום. הניתוח אינו מסובך טכנית למרות שקיימות לו מס' וריאציות ולעניות דעתי מבוצע בצורה טובה בכל מח' נוירוכירורגית.
במצב בו אובחנה סירינגומיאליה בקונטקסט של המלפורמציה ע"ש כיארי - ניתוח זה הוא הטיפול המומלץ.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפראוסטוזיסדנה19/05/2008
קיימת קליטה מעת מוגברת בשורשי כפות הידייםת במפרקים קטנים של האצבעות בשתי כפות הידיים קיימת קליטה מעט מוגברת בחוליה אל 5 עד אס1,אל 2 ואי סדירות קלה בקליטה לאורך ע"ש מותני וגבי. קיימת קליטה מעט מוגברת דיפוזית בברכיים. קיימת קליטה מוגברת דיפוזית בגולגולת-על רקע היפראוסטוזיס. רציתי לדעת מה משמעות הממצאים והאים עלי לערוך בדיקות נוספות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה שלום,
ד''ר עוזי בן דוד25/05/2008אני מניח שהממצאים הגולגלתיים במיפוי עצמות הינם מקריים. ואם אינם תסמיניים (כאבי ראש או הפרעה נוירולוגית) הרי שאינם דורשים ברור נוסף. היפראוסטוזיס = אזורי עצם עבה מהרגיל (במיוחד בחלק הקדמי של הגולגולת) הינם ממצא שכיח יותר בנשים וללא משמעות קלינית.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטף דם במוחיוסי19/05/2008
שלום רב, בן דוד שלי נפטר משטף דם במוח, האם יש לכך סימנים מוקדמים ומה ניתן לעשות אם זה קורה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטף דם
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון25/05/2008יוסי שלום
לצערנו לא ניתן לאבחן קודם הארוע .
בכל ארוע הנחשד לארוע מוחי כגון: הפרעה פתאומית בדיבור,חולשה פלג גוף,הפרעה בראטיה פתאומית, אובדן הכרה יש לפנות מיד למיון הקרוב ביותר.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול מוחי מסוג GBMרונית ממוצקין15/05/2008
שלום רב, בנוב' 07 התגלה במוחי גידול סרטני מסוג GBM באונה הימנית של המוח שהקרין על כל הפלג השמאלי של גופי מכף רגל עד ראש. עברתי ביופסיה בבי"ח הדסה ואח"כ המשך הטיפול הועבר למח' האונקולוגית ברמב"ם, שם אני מטופל עד היום. עברתי חודש וחצי של הקרנות + כדורי טמודאל. לאחר מכן נעשה MRI גילו כי הגידול גדל וישנם מוקדם מואדרים נוספים. הוחלט על שלב שני, הכולל 3 מחזורים חודשיים היינו, כל חודש משך 5 ימים נטילת כדורי טמודאל במינון שהתחיל ב - 200 מ"ג ליום לאחר מספר ימים יש לבצע ב. דם, אח"כ מנוחת הגוף למשך 23 ימים (להמשיך ליטול את הכדורים הקבועים האחרים), ובסוף כל חודש ביקורת במח', כך משך 3 חודשים. המחזור השני קיבלתי מינון של 320 מ"ג והמחזור האחרון אותו עברתי לפני מספר ימים היה 420 מ"ג. במקביל הופנינו לאיבחון מולקולרי בבי"ח הדסה ואנו ממתינים לתשובה. MRI נקבע לסוף חודש זה על מנת לראות אם השלב השני, עבר בהצלחה. אני מרגיש חולשה, נפיחות בגוף (לוקח גם סטרואידים וכדורים נגד אפילפסיה). כמו כן נפוחות לי הרגליים. שאלתי היא, האם ניתן לומר כי טיפול זה הוא האופטימלי? והאם קיימים טיפולים נוספים שיכולים לעזור לי, ומהם? אודה על תשובתכם, ערב טוב ומבורך, בתודה סמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסמי שלום,
ד''ר עוזי בן דוד25/05/2008הטיפול שתארת הינו הטיפול המקובל והמיטבי לפי שעה במחלתך.
ישנם טיפולים ניסיוניים הניתנים בעיקר בזמן וסביב ניתוח ולגביהם ניתן להתעניין אם תהיה מועמד לניתוח נוסף.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר
רונית ממוצקין30/05/2008לפי מה שהבנתי מהרופא אין סיכוי שינתחו אותי כי זה יכול לשתק את כל צד שמאל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר
רונית ממוצקין30/05/2008לפי מה שהבנתי מהרופא אין סיכוי שינתחו אותי כי זה יכול לשתק את כל צד שמאל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה שחשובה לירונית15/05/2008
האם ייתכן שקוורנומה שיש לי במוח דיממה עקב הרמת משהו כבד מאוד, הרמתי טלויזיה (אני בחורה) יומיים לפני שהכל התחיל לי, יכול להיות שהטלויזיה היא הסיבה, ומה הסיכוי שקוורנומה זו תדמם שוב (מדובר בקוורנומה באזור הפריאטלי הימני בגודל של 7 מ"מ ). תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא צפוי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון19/05/2008רונית שלום
אין הדבר שכיח לחלוטין .
הסיבות לדימום לרוב ספונטני .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירובכצ'ט ?משה13/05/2008
ברקע בכצ'ט מזה שנים רבות.
מטופל ברמיקייד, פרדניזון, מטוטרקסט וציטוקסן.
בעקבות פגיעה עיינית וירידה דרסטית בראיה נשלחתי לבצע MRI
(איריטיס ורטיניטיס פעיל) ובבדיקת MRI של המוח נצפו מוקדים הפראנטנסים נקודתיים מוגברים ונרשם שמדובר באפשרות אטיולוגית של אנגיופטיה. עוד נרשם כי אין עדות לקולקציה וודאית אבל קיימת בהחלט הסננה.
האם לדעתך זהו חלק מהבכצט ? כלומר סימנים לניורובכצט ?
למי לפנות לראומטולוג או לנוירולוג ? רופא העיניים אמר שמדובר כנראה בדלקת בכלי הדם במוח והוא לא יודע איך לטפל בזה או למי להפנות.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בכצ'ט
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון19/05/2008יריב שלום
יש לעדכן את רופא המשפחה בממצאים.
ממליץ לפנות לנוירולוג להמשך מעקב וטיפול.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, אבל לא ענית לשאלתי
משה19/05/2008האם מחשיד לנוירובכצט או לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבחון
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון25/05/2008סשה שלום
לצערי לא אוכל לאבחן מהפרטים שנתת לי , אנא פנה למומחים שהמלצתי על מנת להמשיך את הברור.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטף דם במוחתהילה13/05/2008
שלום, דוד שלי נפטר משטף דם במוח, הוא היה רק בן 30 - ממה זה קורה ואיך ניתן להימנע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטף מוח
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון13/05/2008תהילה שלום
ישנם סיבות מרובות הכוללות :יתר לחץ דם,זריקת קריש דם לכלי דם במוח אשר סותמים עורק אחד או יותר,דימום עקב מפרצת ועוד.
לצערי הגדול לא ניתן למנוע זאת והדבר מתברר לאחר מעשה.
בריאות טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
