מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פירוש CT ראשאלעד14/04/2008
שלום,
אני בן 24, בעקבות מציאת Palmomental בצד הימני נתבקשתי לעבור CT ראש.
בבדיקה (לאחר הזרקת חומר ניגוד):
מבנה תקין של ארובות העיניים, בסיס הגולגולת והפירמידות
תהליכים פוליפואידיים גדולים בסינוסים המקסילריים
מתחת הטנטוריום: פרנכימה וחדר רביעי שמורים
מעל הטנטוריום: קיימת אסימטריה של החדרים הצדדיים, החדר הימני בולט יותר מהשמאלי
הפרנכימה שמורה. אין עדות לממצא מוקדי
מה משמעות הממצאים?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין תהליך פתולוגי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון16/04/2008אלעד שלום
אין מה לדאוג,הממצאים תקינים.
חשוב להמשיך את הברור אצל נוירולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר ג'קסון שלום, שאלה בעניין זיהוםשרון14/04/2008
ד"ר ג'קסון שלום, בהמשך לשאלתי מלפני כמה ימים, בעניין הנפיחות והאודם... הגענו שוב לביקורת בבית החולים והסתבר שיש לה זיהום! בבית החולים החלו בהליך אנטיביוטי גם תרופתי וגם דרך הוריד. שאלתי היא תוך כמה זמן הגוף מגיב לאנטיביוטיקה? מה הסיכויים שהטיפול הזה יעיל? האם היא תזדקק שוב לניתוח? לניקוי הזיהום? הרופאים מודאגים שאולי זה חדר גם את הגולגולת, מה הסיכונים במצב כזה? העניין מאוד מדאיג אותנו, זיהומים בד"כ מסתבכים וחלילה מביאים את החולה למצב קריטי!! אנא תשובתך..... תודה שרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול אנטיביוטי יעיל.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון16/04/2008שרון שלום
טיפול אנטיביוטי ורידי -יעיל מאוד, ומשפיע.
לעיתים כשיש מעורבות עצם-יש להוציאה.
מקווה שהטיפול התרופתי יעזור ושהזיהום לא יתפשט.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בענוח דחוף של MRIאורנה' לה14/04/2008
אמי , אישה בת 77 לפני כשנה החלה לסבול מטשטוש ראייה. עברה ניתוח קטארקט , שלא הצליח ובעקבותיו טיפולים בלייזר. כמו כן עברה ניתוח כפתורים באוזנים לפני כשנתיים. בעקבות צניחת עפעף, בצורה קצת יותר קיצונית, ובעקבות בדיקת עינים אצל רופא עינים , נשלחה לבית חולים. בבדיקת MRI נמצאףתהליך סקלארי עם התפשטות לתוך הקברנוס סינוס דו- צדדית, יותר מימין, וכן התפשטות סלארית עם לחץ על הכיאזמה, יותר מימין. נשלחה לרופא נוירכורג. א. מה משמעות התוצאה? ב. מי הרופא הטוב ביותר בארץ , שמטפל בתחום זה? המון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרופ רפפורט.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון14/04/2008אורנה שלום
כאשר התהליך לוחץ עלול להיווצר נזק על עצבי הראיה.
פרופ צבי רפפורט מבי"ח בלינסון מומלץ ביותר .
רפואה שלמה
חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפופיזהברק13/04/2008
שלום רב לדוק'
ביום חמישי אמא שלי עברה ניתוח בביה"ח בילינסון להסרת הגידול (2 ס"מ).
הניתוח עבר בהצלחה אולם עפעף עין שמאל שלה נותר סגור (רק היום היא הצליחה קצת להרים אותו ממש כמה מ"מ).
יש לציין שהעפעף נסגר עוד לפני הניתוח (יומיים לפני) ביום שבו הגענו למיון לאחר שאימי חשה כאבי ראש עזים.
האם זה שכיח? האם זה הפיך?
אודה על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיפור צפוי במהרה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון14/04/2008ברק שלום
מהכרותי עם מקרים דומים לזה.צפוי שיפור במהרה-רק סבלנות.
בברכת חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ברק16/04/2008אכן נראה שיפור ניכר
חג שמח ותודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהא09/04/2008
שלום רב אני בחורה בת 29 ולאחרונה התחלתי להרגיש סוג של בעירה מקומית ברגל. כלפי חוץ הרגל לא מתחממת אבל אני מרגישה שהיא בוערת. זה עובר אחרי כמה שניות אבל מאוד מלחיץ. אמרו לי שזה יכול להיות קשור לעצבוב מקומי. מה עליי לעשות למי לפנות? האם זה מסוכן? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נא לפנות לרופא משפחה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון11/04/2008שלום
הנני מנתח ראש יש לפנות לרופא משפחה לבדיקה כללית מקיפה.
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהג06/04/2008
שלום רב,
איני יודע אם זה הפורום המתאים ואם תיהיה לכם תשובה בשבילי.
יש לי בעיה שבחצי שנה האחרונה עין שמאל שלי קופצת. זה מפריע ומציק לי מאוד.
ממה זה נובע? חשוב לי להבין ממה דבר כזה יכול לנבוע?
כמו כן, ולאיזה רופא כדאי לי לפנות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוירולוג
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון07/04/2008ג שלום
יש לפנות לנוירולוג מומחה הנני מנתח ראש.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלמה מניתוח להסרת מנינגיומהשרון03/04/2008
ד"ר ג'קסון היקר,
אימי לאחר ניתוח להסרת מנינגיומה פרונטאלית (בראש) - כבר שישה ימים....
הניתוח עבר בהצלחה ובדיקות הCT מראות כי האיזור נקי , אך יש דמם נקודתי (?)
היא שוחררה לבית.
בימים הראשונים הייתה נפיחות חזקה מאוד בכל הצד הימני של הראש כולל העיניים
לאחר שירדה הנפיחות - החלו שוב העיניים להתנפח ! וחלו כאבים חזקים יותר - מוגברים מהרגיל...
האם המצב נורמאלי??
לאחר שיחה עם רופא נאמר לנו למדוד חום - אין לה חום.
השאלה היא האם הנפיחות החוזרת היא מצב טיבעי גם שבוע לאחר הניתוח?
תודה ויום טוב.
שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון06/04/2008שבוע טוב
במידה ואין חום ואין סימני דלקת : אודם מקומי ,חום למגע וכו -זהו רק ענין של זמן עד שהנפיחות תעלם.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
שרון06/04/2008אכן זמן הוא מצרך יקר כרגע......
אבל ביומיים האחרונים אכן הנפיחות לא התגברה, הצבע של חצי מהפנים הפך לצהוב (מסגול - כחול) , אומנם יש כאבים אך לא כמו בראשית....
מודה לך על תשומת הלב ועל המענה, שיהיה שבוע טוב!
שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
שרון06/04/2008אכן זמן הוא מצרך יקר כרגע......
אבל ביומיים האחרונים אכן הנפיחות לא התגברה, הצבע של חצי מהפנים הפך לצהוב (מסגול - כחול) , אומנם יש כאבים אך לא כמו בראשית....
מודה לך על תשומת הלב ועל המענה, שיהיה שבוע טוב!
שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומה באונה הפרונטליתקרול02/04/2008
שלום רב,
בבדיקת C.T נמצא גוש 4X4.4 ס"מ אקסטרה אקסיאלי פארה סגיטלי באונה פרונטלית ימין. גוש מעט היפרדנטי בהשוואה לרקמת המוח. מתאים למנינגיומה. קיימת בצקת וזוגנית מינימלית מסביב לגוש. מחיקת חריצי המוח באונה פרונטלית ימין. לחץ קל על הפלקס צרברי מימין שמאלה ע"י הגוש. לחץ על חדר צדדי ימני למעלה כלפי מטה. אטרופיה כללית קלה של המוח. מערכת חדרים בגודל תקין ופרט לנ"ל במיקום תקין.
בדובר באישה בגיל 82, חולת לב סכרתית. שבחודשיים האחרונים הזיכרון שלה נפגע בצורה משמעותית, ועקב בדיקות נתגלה הממצא. נאמר לנו בגילה לא מנתחים ראש. אודה לך מאד אם אקבל הסבר מופשט יותר למה שקורה לה ומה אתה מציע לעשות? האם לנתח או לא? ואיזה עוד סימפטומים או השלכות יכולות להיות למצב הזה? תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנינגיומה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון03/04/2008שלום
הגיל ביולוגי אינו התווית נגד למצב בריאותי-אלא המצב הבריאותי.
יתכן מאוד כי הפגיעה בזכרון נובעת מהגידול הבצקת והלחץ-אך התערבות ניתוחית צריכה להשקל מול המצב הבריאותי.
אני מניח כי מרדים ראה אותה ועשה הערכה טרום נתוחית במידה ולא יש לבצע זאת על מנת להעריך את מצבה הפיזיולוגי לפני הניתוח שכזה .
במידה ולא תנותח-יתכן ןהסימפטומים יחמירו.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת MRIדודי30/03/2008
שלום דר', בתוצאת בדיקת MRI נמצא מוקד קטן ב-Mesencephalon שאינו עובר האדרה. שאלתי היא האם סביר שיגרם נזק לגזע המוח בשל ממצא זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלק של גזע המוח
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון31/03/2008דודי שלום
מה סיבת ההדמיה?
סבירות קטנה לנזק מתמשך.
ד"ר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
דודי01/04/2008הבדיקה נעשתה תשעה חודשים לאחר שעברתי תאונה ובה שברתי את הדנס, בדיקת נוירולוג כחודש לאחר התאונה העלתה חולשה בפלג גופי השמאלי מגובה C-1 ומטה, בנוסף סבלתי מסחרחורות דיפלופיה וכאבי ראש חזקים שבעיקבותם נשלחתי לבדיקת ה-MRI מוח. שאלתי היתה האם סביר שהחולשה היא בגלל השבר בדנס או בגללהמוקד הקטנטן שלא עבר האדרה שהוזכר קודם?
תודה, דודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר?
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון03/04/2008דודי שלום
לרוב שבר בדנס אינו מלווה בסימפטומים.
איזה סוג שבר היה לך?
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
דודי04/04/2008השבר בדנס הוא מסוג 3 בבסיס הדנס, השבר לא טופל כלל בשבועים שלאחר התאונה, ומכאן השאלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא משמעותי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון06/04/2008שבוע טוב
שבר בדנס 3 ללא תזוזה לא אמור לגרום לסימפטומים שציינת.
ד"ר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
דודי06/04/2008בדיקת ה C.T. הראשונה נעשתה כשבועיים לאחר יום הפציעה, ונצפתה תזוזה קלה בשבר, לא ידוע מה היה מצב השבר מיום הפציעה ועד יום ה C.T. בנוסף, לאחר גילוי השבר טופלתי ב SOMI במקום בקיבוע "הלו".
המוקד במזינציפלון אותר לאחר כתשעה חודשים לאחר התאונה והשאלה שלי מה לדעתך הגורם לנזק הנוירולוגי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מספיק
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון11/04/2008דודי שלום
לצורך מענה על שאלה זו אצטרך לבדוק אותך בעצמי ולהתרשם ממך ומכל הממצאים.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהנעמה30/03/2008
שלום ד"ר
מה זה פרוטרוזיה ?
לפי MRI יש לי פרוטרוזיה בגבהים D4-D6
עד כמה המצב חמור או מסוכן ?
מה הטיפול ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון31/03/2008נעמה שלום
המשמעות לחץ .
אנא תארי יותר בפרטים עד כמה הפרוטרוזיה(לחץ) על השק?על החוט?
לפי מידת הלחץ הטיפול משתנה
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורת ולחץ בראשויוי26/03/2008
שלום רב!
אני בת 31,במשך שבועיים הרגשתי סחרחורות בלי הפסקה כאשר התחזקו כשהלכתי לישון לא ייחסתי חשיבות והמשכתי בשיגרה.אני עובדת שעות עבודה מרובות לפעמים 2 משמרות ביום בוקר ולילה ולאחר מכן שוב חוזרת לבוקר עד הערב, ומשלימה את השינה אחרי משמרת הערב כשהגוף שלי עייף מאוד וצובר קצת כוח שוב למשמרת הבאה לבוקר.כמו כן עברתי תקופה של לחץ נפשי ומועקה.לפני כמה ימים נהגתי ברכב הרגשתי חולשה והתעלפתי.חשבתי שאני עייפה מדי ונחתי.כמה ימים אחרי נהגתי ברכב התחלתי להרגיש סחרחורות קשות וטישטוש ראיה,ורעידות .מדא הגיע למקום כשאני בעירפול הכרה ונמדד לחץ דם של 199/90 פינו אותי לביה"ח בבדיקה א.א.ג תקינה ולאחר מכן נוירולוג שאמר שבדיקה נוירולוגית תקינה וכי לדעתו היה לי התקף חרדה.שוחררתי וכרגע אני נוטלת רסיטל עדיין בחצי כדור ובשבוע מעלה לכדור שלם.לחץ הדם תקין אבל אני סובלת מטשטוש ראיה כשאני מרוכזת ובראש אני מרגישה כל הזמן רעידות כמו אוטו מונע וסחרחורת גם כשאני לא מרוכזת,בבוקר גם תחושה של הירדמות במצח ובלחי.אינני מסוגלת לנהוג או לצפות בטלוויזיה זמן ממושך.מה גם שיש לי לחץ על האף ולפעמים שריפה בראש מעל המצח אני מודאגת ואמא לילדים אהובים אודה לך על מענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש צורך בבירור מקיף
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון27/03/2008ויוי שלום
קשה לי לאבחן כמנתח ראש במה מדובר.
יש צורך בבירור מקיף(הדמיה) במקביל להאטה בקצב החיים.
בריאות טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ וכאבי ראש
ויוי29/03/2008ד"ר שלום רב
תודה על תשובתך. ברור לי שאני צריכה להאט, מה שמטריד אותי שנתנו לי כדורי רסיטל כי חושבים שאני סובלת גם מלחץ נפשי שגרם ללחץ הדם הגבוהה ולסחרחורות וכאבי הראש.מה גם שאני לא מסוגלת לנהוג, ברגע שאני מתחילה להתרכז מתחיל הטישטוש בראיה ואז הסחרחורות.מה דעתך?
אודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדמיה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון29/03/2008ויוי שבוע טוב
הנני מנתח ראש-לא אוכל לעזור ללא בירור מקיף ע"י נוירולוג אשר יכלול הדמיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה מאחורי הראששוש25/03/2008
דר' שלום!
בני בן שש עשרה, לפני כשבוע חש בבליטה בראש מאחורה בדיוק במרכז, הבליטה מרגישה כמו עצם, לא ברור כמה זמן הוא עם זה, פנינו לניאורולוג שאמר שזה כנראה משהו לא מדאיג .(או הסתיידות בעצם או משהו שפיר או מכה מהעבר ) הוא לא מרגיש את זה ולא כואב לו.
שאלתי : ממה זה יכול להיות והאם זה יכול להיות מבנה הגוגולת, האם זה שכיח וצריך להדאיג אותנו? בפורומים אני קוראת על בני אותו גיל שפונים עם אותה בעיה.
האם משאירים את זה ככה זה יכול להיות מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון26/03/2008שוש שלום
יכול להיות שזו התגרמות של הגולגולת. במידה וזה גדל,כואב,אומפריע קוסמטית,יש לבצע הדמיה ולהסיר זאת בצורה פשוטה.
בהצלחה
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבליטה מאחורי הראש
שוש26/03/2008שוש שלום!
קודם כל תודה על תשובתך המהירה.
ממה ההתגרמות הזאת קוראת האם זה בגלל שהוא בתקופת גדילה?
ושוב האם יש צורך לבדוק זאת לעומק או אם זה לא משנה צורה ולא מפריע (רק במישוש ניתן להרגיש בזה ) אז זה לא צריך להדאיג ולהניח לזה.
ושוב תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ידוע
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון27/03/2008שוש שלום
לא ברור מדוע התרגמות זאת מתרחשת,יש לטפל רק במידה וזה מפריע אסטתית או הופך פתולוגי כמובן.
בריאות טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח ראש להסרת גידול-היפדרמוידאנונימית24/03/2008
היי,
הקדמה:
מזה 20 שנה הייתי בביקורות עקב ממצא של איזונופיליט גרנולומה בעצם הפריינטלית בצד ימין.
לפני כחודשיים ולאחר ממצאי MRI הוחלט, כי מדובר בהיפדרמויד ואני מצטטת מחו"ד: עם לחץ אפידורלי ורושם להרס של הטבלה הפנימית של העצם והרמה של הטבלה החיצונית, ללא רגישות מקומית בגודל של 3X2.7 ס"מ הממוקם בקו ישר אנכי-5 ס"מ מעל נקב השמע החיצוני.
אניש אשמח אם תוכל לענות לשאלותיי על מנת שאוכל להבין את הדברים בפשטות ולקחת החלטה נכונה.
כיום הלחצים שיש לי בראש הם בצד שמאל בכלל ובאים מזמן לזמן לדעתי ברמה נורמלית, כמו כן הגידול נמצא 20 שנה זה בראשי אני תוהה למה לעבור ניתוח בכלל.
שאלתי היא:
האם מדובר בניתוח מורכב ו/או מה הסיכונים האפשריים אחרי ניתוח כזה? האם חוזרים לתפקוד מלא אחרי ניתוח כזה(היינו עבודה פיזית תחת לחץ ושעות עבודה מרובות)? מה הסיכון של לא לעבור את הניתוח?
אודה על עזרתך בנושא.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרס גרמי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון26/03/2008שלום רב
תלונותיך משמאל אינן קשורות ללזיה.
היות והתגלתה בביקורת הגדלה בהרס הגרמי הוחלט להוציא את הנגע- אני מסכים עם החלטה זו.
המדובר בניתוח לא מורכב המצריך כריתת חלק העצם הנגוע, הסיכונים מהנתוח מינימלים ואין אני מוצא סיבה שלא יהיה ניתן לחזור לתפקוד מלא.
במידה והממצאים שציינת חדשים ואכן יש דינמיקה בהדמיה ,הייתי אכן ממליץ להסיר את הנגע.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח נוסף להתקנת הנקזאלונה24/03/2008
שלום רב,
לצערי הרב, חברתי לא החלימה מהניתוח ראש להסרת גידול שפיר, ולמרות שהיו לה נוזלים בראש ודימום שלטענת הרופא לא הזיק לה, חברתי שוכבת במצב של שינה עמוקה, מין עייפות ואי אפשר להעיר אותה,
אייך ייתכן שהרופאים טוענים שאין פגיעה מוחית כלל? זה לא מובן היות ועובדה שהיא לא הולכת ולא מדברת, ורק בשעות מסויימות בבוקר היא מצליחה להגיב ולסמן, מעט גם מדברת, כמו כן ולא, ובוקר טוב....
אחרי כן יותר כבר לא מגיבה עד ליום למחרת....
האם זה לא פגיעה מוחית?
הנוזלים היום מנוקזים בעזרת שאנט, חלק מהמצח הוסר ורואים את השקע בצורה מאוד קיצונית,
היא נימצאת בשיקום, האם ידוע על מיקרים כאלה שהאיזור האחראי ליקיצה לא מתפקד כראוי?
כמובן שהיא מוזנת בזונדה, האם ייתכן שהיתרחבות חדרי המוח לאחר שהנוזל ניפח לה את הראש, יכול לגרום לנזק בלתי הפיך? או שזה אכן עניין של זמן?
האמת אנחנו צמאים לכל מילה שתוכל לתת לנו הערכה לגבי מצב משונה זה.
אודה לך על כך שלא תחסוך בהסברים משום שלנו זה מאוד חיוני...
ושוב תודה על תשומת הלב...
ושוב רק לתשומת לבך הרופאים טוענים שאין לה כל פגיעה מוחית לפי הסיטי...
התגובה שלה לקריאות הרופאים בבוקר היא העדות היחידה שאנו מתעודדים כי אכן היא תתעורר לבסוף....האחיזה שלה לעיתים ביד ,המבט העוקב לעיתים.. ..והרוב שינה עמוקה מידי מבלי לקום למשמע קולותינו...זה פחות ויותר התמונה...
האם מבחינה קלינית ניראה כי אין פגיעה מוחית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין באפשרותי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/03/2008אלונה שלום
לצערי הרב אין באפשרותי להתעמק בתשובה מבלי יכולת לראות החולה/התיק /ההדמיה ולענות על תשובתך בצורה מקצועית
ד"ר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובת סיטימלכית23/03/2008
שלום רב,
אחרי פעמיים של טשטוש בראיה בדיקה ידנית אצל נוירולוג תקינה בדיקת סיטי עם אבחנה של גוש 24X8 מ"מ חלקו מסוייד קרוב לוודאי האדרה פתולוגית שלוחץ על המוח המוארך סיכוי רב לגוש אקסרה אקסיאלי פרא לכך בדיקת המוח תקינה.
המילים של האדרה פתולוגית ואקסרה אקסיאלי לא ברורות ומלחיצות. בקופה קובעים לי תור לנוירוכרורג.
בכדי לעבור לפחות את הלילה הייתי מודה מאוד אם אפשר היה להסביר לי את המיליםשלא מובנות לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תהליך לא ברור????.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/03/2008מלכית שלום
מדובר בתהליך שהינו מחוץ לרקמת המוח.
רוב הממצאים האלו שפירים
יש צורך להמשיך בירור ע"י בדיקת
MRI
ד"ר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהMRI
מלכית03/04/2008תודה לד"ר ג'קסון על התשובה
הייתי ב MRI אחרי ביקור אצל פרופ' זערור לצערי הגידול מנגיומה או שוונומה גורם ללחץ על המוח המוארך לפי הסיטי ולפי ה- MRI ללחץ ודחיקה לשמאל חוט השדרה הצווארי העליון קבלתי המלצה להוצאה ואני פוחדת חלילה מפגיעה בעמוד השרדה כי הגידול לוחץ על המוח שנותן הוראות לרגליים ולידיים אם הסברתי את עצמי נכון. אודה על המלצה בהתאם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון06/04/2008שבוע טוב
מצטרף להמלצה לניתוח.
במידה והגוש אכן לוחץ על חוט השדרה וגזע המוח ממצא זה לא יעלם, עדיף מוקדם ככל האפשר ולא לחכות לנזקים שיגרמו עקב לחץ של הגידול.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח
מלכית06/04/2008תודה לד"ר ג'קסון על היעוץ
כבר השלמתי עם נושא הניתוח וכמה שיותר מהר
ביום ג' יש לי פגישה עם הרופא שאמור לנתח אותי אחרי בדיקות ששלח אותי ויש לי את כל התשובות
אני מקווה שאקום מהניתוח ללא שום השלחות בסה"כ אני אישה בריאה אמא ל- 3 ילדים
הנושא שזה לוחץ על חוט השדרה מוכר?
מה הסיכונים אחרי הניתוח?
אודה לך על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת לשאלת הניתוח
מלכית06/04/2008ושכחתי לשאול עד כמה זה דחוף כי כיום ג' יקבעו לי תור לניתוח קצת נרגעתי אחרי לחץ פראי שהייתי בו הגידול הרי גודל מאוד לאט מה תוך כמה ימים יכול להיות לי נזק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמתי נקבע הניתוח?
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון11/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאריך ניתוח
מלכית14/04/2008לד"ר ג'קסון שלום
הניתוח נקבע ליום 23.04.08
מקווה שלא יהיו סיבוכים מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיהיה בהצלחה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון15/04/2008מלכית שלום
יתבצע בחוה"מ-שיהיה בהצלחה,בעז"ה הכל יעבור בשלום ונשתמע אח"כ.
חג שמח
רפואה שלמה
ד"ר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהשתמע
מלכית16/04/2008לד"ר ג'קסון
תודה רבה על תשומת הלב
בעזה"ש הכל יהיה בסדר וגם בעזרת פרופ' זערור ששמעתי עליו רק דברים טובים
חג שמח ולהשתמע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהצלחה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון17/04/2008מכיר את פרופ זערור,את בידיים טובות.
רפואה שלמה
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

