עיוות בפה לתינוק בן תשעה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיוות בפה לתינוק בן תשעה חודשים
    אוראל
    03/07/2011

    היי בוקר טוב.
    אודה על תשובתך בהקדם..(:
    לבן שלי בדיוק מלאו תשעה חודשים והתחיל לפני מספר ימים לאכול חלבי(לא יודעת אם יש לזה קשר..) במקביל הוא התקרר והיה עם שיעול חום וחרחורים התחילו לו אינהלציות של אירובנט בודיקורט ומי מלח. אתמול בבוקר הזמנו רופא הבייתה כי ראינו שהמצב מחמיר והועלה המינון של הבודיקורט ל1 סיסי פעמיים ביום (במקום חצי סיסי) ומאז החלו לו עיוותים באיזור הפה דומים לפיהוק ארוך אבל רואים שזה לא פיהוק אלא משהו בלתי רצוני... הרופאה אמרה להפסיק את האיירובנט ולהמשיך בודיקורט בריקלין ומי מלח...טרם ניסיתי כי הוא נרדם..
    אני נורא מפחדת שיש משהו מעבר...כי היא אומרת שלא ייתכן שיש תופעות כאלה מאיירובנט אבל בכל מקרה ננסה...והיא צחקה כאילו היא לא מאמינה שבאמת היו תופעות כאלה ועל כל מקרה שינתה את האינהלציה כדיי "לרצות" אותי...
    בבקשה תעזרו לי אני ממש מפחדת...מעבר לזה הוא ילד מאוד פעיל ונבון משחק יפה עומד מגיל 7 וחצי יושב זוחל ומתפתח ברוך ה' יפה...
    אשמח לתשובה מהירה(:
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיוות בפה לתינוק בן תשעה חודשים - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    04/07/2011

    מניח שעד הבוקר התופעה תחלוף
    אם לא מציע לגשת להבדק
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום