דורש בדיקת רופא?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דורש בדיקת רופא?
    ליאת
    01/08/2011

    שלום בני בן שמונה חודשים. לפני כחמישה ימים החל לחוש ברע הקיא מנת אוכל מיד בסיום הארוחה וקיבל חום של 37.3. באותו יום גם שילשל פעמים. אציין כי היה נודניק לאורך היום ולא רגוע. לא אכל אפילו בקבוק ולא ישן כהרגלו.בימים לאחר מכן המשיך החום הנמוך שילשל פעם אחת ללא הקאות. מצב הרוח שלו היה ירוד ונראה כי הוא אינו מוצא שלווה. הוא גם אינו אוכל כהרגלו בקושי 240 מ"ל של תחליף חלב ומעט מאוד מרק/פירות ביום. הילד אוהב לאכול ולכן אני מעט מוטרדת שמא הוא אינו מקבל את כל מרכיבי התזונה הנחוצים.
    היום ירד החום אך מצב הרוח והאכילה נשאר ללא שינוי. האם מצב זה דורש ביקור אצל רופא? אציין (לא בטוח שקשור) כי עדיין לא יצאו לו שיניים ואולי יש בדרך כי בקופה ארוכה יש לו המון רוק. מה כדאי כן לנסות לתת לו לאכול להשלים את החוסרים.
    סליחה על האורך רציתי לפרט כמה שיותר.
    תודה מראש על תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דורש בדיקת רופא?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דורש בדיקת רופא? - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    04/08/2011

    אם החום ירד זה ייקח עוד יומיומיים עד שיחזור לאיתנו
    יציאה רכה תיתכן עוד מספר ימים
    סבלנות
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום