קושי ביציאות - דילגתם על שאלתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קושי ביציאות - דילגתם על שאלתי
    טליה
    12/08/2011

    ד"ר שלום,
    בני בן השנתיים כמעט נולד קטן (1.900 ק"ג) בשבוע 39 , שהה 10 ימים בפגייה, ונמצא בעיכוב התפתחותי מאז שנולד. כרגע הוא עוד לא הולך עצמאית.
    חוץ ממוטוריקה גסה בכל שאר התחומים הוא מאוד מפותח (מדבר ושר, מוטוריקה עדינה טובה וכו), קצת חושש מזרים.
    לא נראה לי שזה קשור אבל...:
    כל כמה שעות הוא מנסה לתת צואה , בוכה וצורח ומכווץ את כל הגוף- והצואה לא יוצאת, לפעמים רק התחלה של משהו. בד"כ בשעות הערב הצואה כן יוצאת, היא לרוב לא קשה או עצירות, ולא ברור לנו למה כאבה לו כל כך.מרגע שהיא יוצאת הבעיה נפתרת והוא רגוע. היינו לפני כחודשיים במיון עם הבעיה, לאחר שהנסיונות לעשות צואה והצרחות הופיעו כל כמה דקות, הם חשדו שזו פיסורה אנאלית ובשל חשש לסטרפ A בטוסיק (שהתבדה) נתנו לו גם אנטיביוטיקה. בבדיקת אולטרה סאונד הכל היה נראה תקין.
    הילד גם לא אוכל כל כך טוב, כבר תקופה ארוכה,בדיקות הברזל שהפנה רופא הילדים יצאו תקינות.אני חוששת שכל התופעות האלה מתחברות למשהו שלא במיון ולא אנחנו מבינים. אשמח לחוות דעתך
    תודה רבה
    טליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי ביציאות - דילגתם על שאלתי - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    13/08/2011

    ניתן להקל על העצירות והקושי על ידי תזונה עם הרבה ירקות ועשירת סיבים תזונתיים.
    כמו כן סירופ אבילאק יקל על היציאה ובמיקרים שאין יציאה מספר ימים ניתן להיעזר בנר גליצרין.
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום