מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אוריאופלסמה חיובינירה17/08/2011
בת 21 .בצעתי בדיקות למחלות מיו וכן בדיקת STD בשתן ,על מנת להיות רגועה אחרי מערכת יחסים ,שהיתה לי.בבדיקות הכל תקין .פרט לאוריאופלסמה חיובי בשתן.יש לציין שאין לי סימפטומים או תלונות. הרופאה שלי אמרה, שאין צורך בטיפול אם אין סימפטומים ושזהו חיידק שכיח באוכלוסיה. שאלתי:
1)האם יש צורך בטיפול למרות שאין לי תלונות?
2)מהו הטיפול?
3)האם הטיפול עוזר?
3)איני בהריון ,אך רוצה לשאול ,האם אוריאופלסמה חיובי ,לא מטופל עושה בעיות בפוריות
או ,זהומים,סיבוכים בכלל לאשה ,או בעיות ליילוד, שנולד לאמא שיש לה אוריאופלסמה חיובי לא מטופל?
המון תודה על העזרה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוריאופלסמה חיובי - תגובה
ד''ר אבישי קרן17/08/2011שלום נירה. למרות שחלק משאלותייך מיועדות לפורום של "גדולים" (את בת 21!!!), אענה לשאלותייך אחת לאחת, וביחוד אתייחס לשאלתך האחרונה, שבכל זאת משיקה לטיפול בתינוקות...
את מתארת מצב של בקטראוריה אסימפטומטית (= צמיחה של חיידק בשתן ללא סימפטומים/תלונות של צריבה או כאב במתן שתן או דחיפות/תכיפות במתן שתן או בריחת שתן). במצב זה אין צורך לטפל באנטיביוטיקה, וניתן לטפל ע"י התפנות תכופה בשירותים, שתייה מרובה של מים שמירה על הגיינה ושתייה של מיץ חמוציות.
רק במצב אחד יש צורך לטפל בבקטראוריה אסימפטומטית באנטיביוטיקה, וזה כאשר את בהריון, וזאת כדי למנוע לידה מוקדמת/פגות/הפלה.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
