אוריאופלסמה חיובי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוריאופלסמה חיובי
    נירה
    17/08/2011

    בת 21 .בצעתי בדיקות למחלות מיו וכן בדיקת STD בשתן ,על מנת להיות רגועה אחרי מערכת יחסים ,שהיתה לי.בבדיקות הכל תקין .פרט לאוריאופלסמה חיובי בשתן.יש לציין שאין לי סימפטומים או תלונות. הרופאה שלי אמרה, שאין צורך בטיפול אם אין סימפטומים ושזהו חיידק שכיח באוכלוסיה. שאלתי:
    1)האם יש צורך בטיפול למרות שאין לי תלונות?
    2)מהו הטיפול?
    3)האם הטיפול עוזר?
    3)איני בהריון ,אך רוצה לשאול ,האם אוריאופלסמה חיובי ,לא מטופל עושה בעיות בפוריות
    או ,זהומים,סיבוכים בכלל לאשה ,או בעיות ליילוד, שנולד לאמא שיש לה אוריאופלסמה חיובי לא מטופל?
    המון תודה על העזרה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוריאופלסמה חיובי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוריאופלסמה חיובי - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    17/08/2011

    שלום נירה. למרות שחלק משאלותייך מיועדות לפורום של "גדולים" (את בת 21!!!), אענה לשאלותייך אחת לאחת, וביחוד אתייחס לשאלתך האחרונה, שבכל זאת משיקה לטיפול בתינוקות...
    את מתארת מצב של בקטראוריה אסימפטומטית (= צמיחה של חיידק בשתן ללא סימפטומים/תלונות של צריבה או כאב במתן שתן או דחיפות/תכיפות במתן שתן או בריחת שתן). במצב זה אין צורך לטפל באנטיביוטיקה, וניתן לטפל ע"י התפנות תכופה בשירותים, שתייה מרובה של מים שמירה על הגיינה ושתייה של מיץ חמוציות.
    רק במצב אחד יש צורך לטפל בבקטראוריה אסימפטומטית באנטיביוטיקה, וזה כאשר את בהריון, וזאת כדי למנוע לידה מוקדמת/פגות/הפלה.
    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום