חוסר תיאבון בעקבות חיסון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר תיאבון בעקבות חיסון
    ג
    17/08/2011

    שלום,

    הקטנצ'יק שלי קיבל חיסון של 4 חודשים ביום שני. יום שני בערב ויום שלישי היה לו חום של 37.8 אך היה לו תיאבון בריא.

    היום, יום רביעי, אין לו כבר חום אבל כלל אין לו תיאבון. אכל מחצית מהכמות שהיה אוכל בזמן זה.

    השאלה שלי היא האם חוסר תיאבון זו תופעת לוואי מוכרת לחיסונים? אם כן, כמה זמן צפוי להימשך? ואם לא, מה עושים?

    חשוב לציין, הוא לא מיובש- הוא שמח ומאושר ועושה פיפי (אומנם צהוב, אבל עושה)


    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר תיאבון בעקבות חיסון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר תיאבון בעקבות חיסון - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    17/08/2011

    שלום רב.
    בגיל 4 חודשים מקבלים שילוב של מספר חיסונים: המחומשת + מנה שניה של רוטה (דרך הפה) + מנה שניה של חיסון לפנאומוקוק. כמובן שיש שילוב של תופעות לוואי של כל אחד מהחיסונים. התופעת הלוואי השכיחה ביותר היא אדמויות ונפיות איזור הזריקה. מעבר לכך יכול להופיע חום סביב 38-38.5 ביומיים שלאחר החיסון. בכ 20% מהמקרים עלול להתפתח אי שקט, וחוסר תאבון לכמה ימים.
    את מתארת שהקטנצ'יק נותן שתן והוא שמח, שזה ודאי דבר טוב..
    חוסר התיאבון אמור לעבור לבד תוך 1-2 ימים... עוד קצת סבלנות. אם חוסר התיאבון מוביל אותו להיות יבש (טיטולים יבשים) או אפאטי - יש צורך לגשת לבדיקה אצל רופא הילדים. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום