נפילה ממיטת ההורים של תינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפילה ממיטת ההורים של תינוקת
    יוסי פישר
    17/08/2011

    הבת שלי בגיל כמעט 9 חודשים נפלה בעת שישנה את שנת הלילה שלה,מהמיטה שלנו.ניגשנו מיד ואישתי הסתכלה ולא מצאה שום סימן כלשהו.מאז ועד רגע זה עברו בערך כשעתיים וחצי ותודה לאל אין איזה תופעה חריגה.שאלתי היא,האם צריך בכל זאת איזו בדיקה או התייחסות מיוחדת?תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפילה ממיטת ההורים של תינוקת - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    18/08/2011

    שלום רב.
    בגיל זה מקובל לפנות למיון לצורך השגחה במסגרת רפואית, של כ 6 שעות. כל זאת כמובן כאשר אין סימנים חיצוניים לחבלה, אין הקאות, אין חסר נוירולוגי בבדיקה פיזיקלית, ואין ירידה ברמת ההכרה של התינוקת.
    לאחר השגחה של כ 6 שעות, עם מעקב אחר סימנים חיוניים (דופק ל"ד) ומצב הכרה תקין של הילדה - ניתן לשחררה לביתה עם המשך השגחה צמודה של ההורים ותשומת לב לשיניים במשך עד 24 שעות מרגע החבלה. כל זאת, מחשש לדימום תוך גולגולתי.
    (מידע זה מבוסס על פרוטוקול טיפול ומעקב של מיון בית חולים שניידר).
    אנא פנו טלפונית למוקד טלפוני של קופת החולים שלכם.
    בהערת ביניים אציין שתינוקות אינם אמורים לישון במיטה של הוריהם. זה עלול להיות מסוכן להם.
    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום