מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דם סמוי אצל תינוקותרינת02/09/2011
בתי בת השנה עשתה בדיקת דם סמוי בצואה, והתשובה היתה חיובית (2 מתוך 6), כשהיתה בת תשעה חודשים עשינו לה בדיקה ויצא 1 מתוך 6. בדקנו לה תפקודי קרישה והבדיקה היתה תקינה. כרגע אנחנו בהתנזרות ממוצרי חלב.
האם דם סמוי אצל תינוקות נפוץ? אילו בדיקות נוספות לעשות?
עשינו לה בדיקת אלרגיה והכל יצא תקין.
תודה ושבת שלום
רינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם סמוי אצל תינוקות - תגובה
פרופ' יצחק לוי02/09/2011אם אין כל בעייה קלינית סימנים או סימפטומים אחרים
הייתי מנסה להיגמל מהבדיקות האלו
שבת שלום
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביתי בת השנה - סימנים נוספים
רינת02/09/2011ראשית, תודה על התגובה המהירה.
שנית, חשבתי להוסיף עוד מספר סמנים רלוונטים.
ביתי נולדה במשקל טוב 3.2 ק"ג, אומנם אני ובעלי לא אנשים גדולים, אבל ביתי (היום בת שנה) עדיין לא הגיע ל 8 ק"ג, ובכלליות היא קטנה מהממוצע מאוד.
היא אוכלת פעמים רבות ביום כמויות קטנות בכל האכלה, ובממוצע יש לה 3 יציאות ביום.
בדיקות הדם המקיפות יצאו תקינות וגם בדיקות בלוטות התריס. אנחנו לא ממהרים להעביר את ביתינו בדיקות, אבל לא נותנים לנו נחת לוותר עליהן, מפאת הרצון של הרופאים לברר מה לא תקין
בביקור האחרון הרופא החל לנסח תיאוריה בדבר תופעה של הווצרות קיבות קטנות במעי אשר מפרישות חומר עיכול ובעקבותן יש את סימני הדם בצואה.
מיותר להגיד שאנחנו מבולבלים מאוד.
נשמח לחוות דעתך, מדוע דם סמוי בצואה לא צריך להטריד אותנו.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביתי בת השנה - סימנים נוספים - תגובה
פרופ' יצחק לוי03/09/2011כל בדיקה שאינה בגדר התקין צריכה להטריד ומטרידה,
מנגד צריך להסתכל על התמונה כולה,
האם הילדה גדלה ומתפתחת?
האם היא פעילה ועירנית?
האם יש סימנים נוספים כמו חום או הקאה או שלשול?
האם יש משהו חריג בהתנהגותה?
האם סבלה או סובלת מתחלואה חריגה לגילה?
ועל פי התשובות לנהוג
אולי מוטב מעקב בלבד בשלב זה תוך ייעוץ עם רופא גסטרו ילדים מנוסה
אשר ייקח עליו את האחריות ולא יחשוף את התינוקת לבדיקות חוזרות ואולי בעתיד על פולשניות.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)