דם סמוי אצל תינוקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דם סמוי אצל תינוקות
    רינת
    02/09/2011

    בתי בת השנה עשתה בדיקת דם סמוי בצואה, והתשובה היתה חיובית (2 מתוך 6), כשהיתה בת תשעה חודשים עשינו לה בדיקה ויצא 1 מתוך 6. בדקנו לה תפקודי קרישה והבדיקה היתה תקינה. כרגע אנחנו בהתנזרות ממוצרי חלב.
    האם דם סמוי אצל תינוקות נפוץ? אילו בדיקות נוספות לעשות?
    עשינו לה בדיקת אלרגיה והכל יצא תקין.
    תודה ושבת שלום
    רינת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דם סמוי אצל תינוקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם סמוי אצל תינוקות - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    02/09/2011

    אם אין כל בעייה קלינית סימנים או סימפטומים אחרים
    הייתי מנסה להיגמל מהבדיקות האלו
    שבת שלום
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביתי בת השנה - סימנים נוספים

    רינת
    02/09/2011

    ראשית, תודה על התגובה המהירה.

    שנית, חשבתי להוסיף עוד מספר סמנים רלוונטים.

    ביתי נולדה במשקל טוב 3.2 ק"ג, אומנם אני ובעלי לא אנשים גדולים, אבל ביתי (היום בת שנה) עדיין לא הגיע ל 8 ק"ג, ובכלליות היא קטנה מהממוצע מאוד.

    היא אוכלת פעמים רבות ביום כמויות קטנות בכל האכלה, ובממוצע יש לה 3 יציאות ביום.

    בדיקות הדם המקיפות יצאו תקינות וגם בדיקות בלוטות התריס. אנחנו לא ממהרים להעביר את ביתינו בדיקות, אבל לא נותנים לנו נחת לוותר עליהן, מפאת הרצון של הרופאים לברר מה לא תקין

    בביקור האחרון הרופא החל לנסח תיאוריה בדבר תופעה של הווצרות קיבות קטנות במעי אשר מפרישות חומר עיכול ובעקבותן יש את סימני הדם בצואה.

    מיותר להגיד שאנחנו מבולבלים מאוד.

    נשמח לחוות דעתך, מדוע דם סמוי בצואה לא צריך להטריד אותנו.

    בברכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביתי בת השנה - סימנים נוספים - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    03/09/2011

    כל בדיקה שאינה בגדר התקין צריכה להטריד ומטרידה,
    מנגד צריך להסתכל על התמונה כולה,
    האם הילדה גדלה ומתפתחת?
    האם היא פעילה ועירנית?
    האם יש סימנים נוספים כמו חום או הקאה או שלשול?
    האם יש משהו חריג בהתנהגותה?
    האם סבלה או סובלת מתחלואה חריגה לגילה?
    ועל פי התשובות לנהוג
    אולי מוטב מעקב בלבד בשלב זה תוך ייעוץ עם רופא גסטרו ילדים מנוסה
    אשר ייקח עליו את האחריות ולא יחשוף את התינוקת לבדיקות חוזרות ואולי בעתיד על פולשניות.
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום