פריחה פתאומית לתינוקת בת 4 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פריחה פתאומית לתינוקת בת 4 חודשים
    svetam
    03/09/2011

    אתמול בערב אחרי האבמטיה שמנו לב שלקטנה יש פריחה בכל הגוף- נקודות אדומות קטנות מאוד, לא בולטת ולא מורגשת על פני העור, נעלמת בלחיצת אצבע. עקבתי אחרי חום- ב"ה לא עלה. התנהגה בלילה כרגיל.
    אתמול בבוקר נבדקה ע"י רופאת ילדים- הבדיקה הייתה בסדר גמור. הבוקר בדקתי אותה ונראה שהפריחה נעלמה ברובה, נותרה רק מעט בפנים, בחלקים מסויימים של בית החזה ומעט מאוד בגב... אבל שוב קשה מאוד לראות כי היא הפריחה יותר חיוורת מאתמול, וכאמור לא בולטת על פני העור.
    אני חושדת שזה תגובה אלרגית לסימילאק איסומיל- הרופאה חשדה שאולי יש לקטנה רגישות לחלב פרה (מאז שהתחלתי לשלב תמ"ל לפני כחודש וקצת התגברו כאבי בטן והתחילה לפלוט, עם הזמן עלתה הכמות של הארוחות תמ"ל ביום וגם בכמויות, ובימים האחרונים פולטת המון שלא כהרגלה), ולכן המליצה לנסות את האיסומיל או את הסימילאק פרי (מטרנה ממש עושה לה כאבי בטן...). היא אכלה אתמול 2-3 פעמים את התמ"ל החדש, מהערב ועד כה- חלב שלי...
    האם אכן יכולה להיות תגובה אלרגית לתמ"ל החדש? איך אני יכולה להיות בטוחה?
    האם לקחת אותה לרופא או שאם אין תסמינים אחרים לא חייבים?
    תודה מראש על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריחה פתאומית לתינוקת בת 4 חודשים - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    03/09/2011

    אם הפריחה לא תיסוג הייתי מציע להיבדק שוב על ידי רופא הילדים.
    לדעתי עד מחר היא תבריא
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום