מים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מים
    נטעלי
    05/09/2011

    שלום
    בתי בת 7 חודשים (6 חודשים מתוקן ) היא לא אוכלת ממש ארוחת מוצקים מלאה. כשאני משלימה לה עם בקבוק בסמוך היא כמעט ומקיאה ומשתעלת . כמה זמן לחכות לאחר מתן המוצקים? ולגבי מתן מים גם אם אני נותנת ישר היא פולטת את המים . כמה זמן לחכות בין המוצק למים?


    בתודה מראש

    נטעלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מים - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    05/09/2011

    שלום נטעלי.
    אין כללים וחוקים מדוייקים, וכל ילד הוא מיוחד במינו, וכל ילד מגיב אחרת לכלכלה אותה נותנים לו. אם את רואה שקשה לה לאכול את ההשלמה של האוכל, אז תחכי קצת יותר ממה שחיכית עד כה... (10-15 דקות אחרי), ואם זה עדיין לא פועל, אז עוד 15 דקות... וכך הלאה. גם אין חוקים בכמה לחכות בין מוצק למים. יש ילדים שאוכלים ביס מוצק ושותים מעט מים, ויש ילדים שזה לא מתאים להם.
    אגב... גם מבוגרים, יש כאלה ששותים תוך כדי הארוחה, ויש כאלה שרק בסופה.
    זה מאוד אינדבידואלי, וזו משימה שכל אמא / אבא צריכים לגלות בכוחות עצמם עם הילד הספציפי שלהם.
    בהצלחה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום