מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הופעת נקודות שחורות על הפנירוני15/09/2011
יש לי בן בן שבועיים וחצי ואתמול הבחנתי בכמה נקודות שחורות קטנות מאוד מאוד. שתיים מעל השפה אחת ליד העין ועוד שתיים על המצח. חשבתי תחילה שזה ליכלוך אך זה לא ירד. אציין שוב שהנקודות קטנות מאוד מאוד כמו הגודל של הנקודות השחורות בגלידת וניל או אפילו קטן יותר. האם זה נורמלי? האם יש משהו שעלי לעשות? לגשת לרופא עור או רופא ילדים? האם זה מדאיג?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הופעת נקודות שחורות על הפני - תגובה
ד''ר אבישי קרן15/09/2011יש מספר פריחות הקיימות בתינוקות, נפוצות ולא מסוכנות, ומופיעות בשל רמת ההורמונים הגבוהה שיש להם (למעשה... כמו של אשה בהריון), כי התינוק חשוף תקופה ארוכה להורמונים של אמא שלו.
הפריחה יכולה להראות כמו אקנה (חצ'קונים בלשון העם) של מתבגרים/ות.
בכל מקרה - כדאי לפנות לבדיקת רופא, שיוודא שאכן זה המצב.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
רוני15/09/2011תודה על תשובתך אך הנקודות הללו לא נראות כמו חצ'קונים אין מוגלה או אודם סביבם אלא רק נקודות קטנות מאוד מאוד בצבע שחור . האם זו עדיין יכולה להיות הפריחה עליה אתה כותב ללא אודם, מוגלה או נפיחות?
האם צריך לפנות לרופא באופן דחוף?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
ד''ר אבישי קרן15/09/2011בהחלט יכולה להיות אותה פריחה... בכל מקרה - רצוי בדיקת רופא ילדים, לא דחוף (אל תרוצו למיון...), אפשרי מחר בבוקר, שתכנסו לשבת רגועים.
שבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)