טעימות-בת 4.5 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טעימות-בת 4.5 חודשים
    דין
    22/09/2011

    שלום וברכה ,

    בגיל 4 חודשים הייתי בטיפת חלב עם ביתי והאחות אמרה שיש להתחיל עם הטעימות.
    מה זה אומר למעשה: מלבד מוצרי חלב ודבש מה לתת לטעום ? באיזו צורה באיזה אופן ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טעימות-בת 4.5 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעימות-בת 4.5 חודשים - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    23/09/2011

    ההמלצות כיום הן להתחיל טעימות ב"חלון ההזדמנויות" של גיל 4-7 חודשים. כולל חשיפה לירקות, פירות (כל פעם פרי או ירק אחד, מרוסק, וכפית אחת, או שתיים... ועם הזמן עולים בכמות). כמו"כ לדגנים (דייסות עם דגנים שונים, בהמשך בסקווטים רכים, הרך של הלחם... וכד'). מוצרי חלב כיום ניתן לחשוף בגיל מוקדם יותר, בארץ - 9 חודשים, בחו"ל (ארה"ב) ממליצים בספרות כבר בגיל 6 חודשים (אנחנו טיפה איטיים). חלב ניגר ודבש - לאחר גיל שנה.
    כמובן כל הטעימות הללו בשלב הראשון באות בנוסף לאוכל, ולא במקום ארוחה. מדובר בכפית אחת בהתחלה, ועליה הדרגתית, עד שזה נחשב לארוחה.
    כאשר הכמות מספקת ושוות ערך לארוחה, יש מקום להתחיל להוסיף שתייה של מים כנוזלים, ולא להסתפק בפורמולה החלבית.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום