צרחות כאב מתוך שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צרחות כאב מתוך שינה
    סיגל
    27/09/2011

    ביתי בת ארבעה וחצי חודשים וישנה בסביבות 10-11 שעות בלילה ללא צורך באוכל (מגיל מוקדם יחסית היא ישנה ברצף, בהתחלה 5 שעות ולאט לאט יותר ויותר). המשקל שלה תקין. מה שמטריד אותי הוא שבמהלך הלילה היא פורצת בבכי של כאב (פתאומי, חד, ממש זעקות) זה קורה פעמיים שלוש במהלך הלילה, ויוצא לי לשמוע שיש לה גזים קצת אחרי הבכי, אז אני מניחה שזה כאב בטן. האם יש משהו שניתן לעשות כדי לעזור לה? האם יש צורך בבדיקות? אופן ההרגעה ברב המקרים כולל רק לתת לה מוצץ וללטף לה את הראש. היא נרגעת וממשיכה לישון (היא לא ממש מתעוררת). לעיתים אם היא התעוררה אני לוקחת אותה על הידיים לכמה דקות עד שהיא נרגעת ומחזירה אותה למיטה. אציין שהיא מקבלת הנקה בלבד. כואב לי לשמוע את הזעקות שלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צרחות כאב מתוך שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרחות כאב מתוך שינה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    28/09/2011

    שלום רב. קשה לדעת ממה הצעקות האלה בלילה, אך נראה שאת מתמודדת איתן טוב מאוד. מפתיע אותי שבגילה היא מצליחה לישון כל כך הרבה שעות... האם היא יונקת הרבה במהלך היום? ושומרת על עלייה תקינה במשקל?
    מתיאורך את המקרה אני לא מוצא משהו שמצביע על בעיה. כדאי לפנות לבדיקת רופא ילדים, רק כדי שיראה שאין ממה לדאוג.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    סיגל
    05/10/2011

    כן היא יונקת לא מעט במהלך היום. אמרו לי שבגילה האכלה צריכה להיות כל 4 שעות אבל היא אוכלת כל שעתיים וחצי שלוש. כשהתייעצתי עם מישהי מוסמכת אמרו שזה בסדר, מה דעתך? אני מניחה שזה גם קשור לזה שהיא לא אוכלת בלילה. היא על הנקה בלבד והיא באחוזון 50%-75% מבחינת משקל (צ'בונה טיפה :) ).
    האם נושא הגזים אמור לעבור? (היא עכשיו 5 חודשים ועדיין בוכה מתוך שינה ואז אני שומעת גזים...). האם כדאי לתת לה את טיפות הברזל לא לפני השינה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    05/10/2011

    שלום רב.
    אני לא הייתי ממליץ על אכילה כל שעתיים וחצי, לעיתים עומס על הקיבה יכול להוביל לעליית אוכל במעלה הושט - ולגרום לכאבים (אולי זה מה שמטריד אותה בלילה?). אין קשר לזמן מתן הברזל להופעת הגזים, ולכן את יכולה לתת מתי שנוח לך. הופעת הגזים זה לא ממש מחלה, וכמובן שזה עובר עם הזמן. אין מה לדאוג.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום