שלשול,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלשול,
    צליל
    29/09/2011

    חג שמח, ברצוני לברר בני בן השנה וחצי, בשבועיים האחרונים מרבה לשלשל, חולף לו יומיים ושוב קיבה מיימית, בגן אוכל רגיל שאינו בגן אני מכינה מרק עם אורז, תפוח אדמה גזר, שיעצור מעט את השלשול, הסבירו שלוותר על קישוא,מבחינת פירות נותנת בננה ותפוח,ומוותרת על אגס ,גם נותנת לו אורז טיפה דביק,( זה נקרא דייסת אורז?)מעבר לכך שיש לו הרבה רוק אני מבינה שהוא עדיין בשלבים של בקיעית שיניים, איך אני יכולה לעזור לו זה מצריך רופא? שכחתי לשאול, כדאי להכין לו דייסת אורז? ואיך מכינים?בתודה מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלשול,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשול, - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    01/10/2011

    טוהר שלום.
    כאשר ילד סובל משלשול מעל תקוה של שבועיים, מומלץ באמת לשנות כלכלה, ונראה לי שאת בסה"כ ניסית ועשית את המקסימום. יש הממליצים על מי אורז, על אורז עצמו, על דייסת אורז...יש הממליצים להפסיק חשיפה לחלב (לתת פורמולה ללא לקטוז או צמחית, אשר איננה מכילה את הלקטוז, שהוא הסוכר המצוי בחלב).
    אם היציאות הרכות-שלשוליות נמשכות, הייתי ממליץ לפנות לרופא הילדים כדי לשקול נטילת תרביות צואה לפרזיטים או לתת טיפול בפלאג'יל (אנטיביוטיקה) אשר יעילה נגד פרזיטים בצואה.
    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום