מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיעול כבד ונזלת לבן שלושה חודשיםרוני11/10/2011
שלום רב,
הבן שלי בן שלושה חודשים ושבוע וסובל ומנזלת ומשיעול מאוד כבד שרק הולך ומתחזק. הייתי אצל רופאת הילדים והיא אמרה שהוא נקי מבחינת איברים פנימיים ונתנה לי לעשות לו שטיפות אף עם מי מלח- אני עושה, זה עוזר אבל הנזלת לא נעלמת!! רציתי לדעת אם יש תרופה או סירופ טבעי שיכולים להעביר לו את הנזלת והשיעול- האם מותר בכלל בגיל כזה לתת לו תרופה?
חשוב לי להוסיף כי הרופאה אמרה שכנראה לי לו סטרידו ונתנה לי כדור לתת לו רק במקרה והבצקת תפריע לו לנשום!!
איך אני יכולה להקל עליו? זה נורא מפריע לו בשינה ובאכילה!!
בתודה מראש!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול כבד ונזלת לבן שלושה חודשים - תגובה
ד''ר אבישי קרן11/10/2011שלום רוני. לעיתים זה מתסכל לדעת שאין כל כך מה לעזור לילד שלנו, שסובל. נזלת אצל מבוגרים איננה ממש מחלה, והטיפול בה הוא קינוח האף. בתינוקות - זה קשה. יש צורך במי מלח לאף או באינהלציות של מי מלח, השכבה גבוהה. וסבלנות!!! בתרופות טבעיות או תרופות נגד שיעול/צינון וכד' יש תופעות לוואי והן אינן מומלצות בגיל הזה.
סטרידור הוא שיעול נבחני, אשר מי מלח לא יקלו עליו. הטיפול הראשוני בסטרידור הוא לחשוף את דרכי האויר לאויר קר (להחזיק את הילד מול מקרר/פריזר לכמה דקות), ואם אין שיפור - יש מקום לטיפול באינהלציה של בודיקורט, ורק אם אין שיפור - יש להשתמש בכדור בטנזול מומס במים. את ההוראות - יש לקבל מהרופאה המטפלת כמובן. רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
רוני11/10/2011תודה רבה על התגובה המהירה, האדיבה והממצה!!!
יש לי עוד שאלה קטנה- אני שמה לו במשך כל הלילה אדים קרים על יד העריסה שלו- האם זה בסדר? האם זה יכול לעזור לו לשיעול?
שוב תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
ד''ר אבישי קרן11/10/2011זה בסדר גמור. יכול לעזור (בטוח שלא יכול להזיק...). רפואה שלמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)