שיעול כבד ונזלת לבן שלושה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיעול כבד ונזלת לבן שלושה חודשים
    רוני
    11/10/2011

    שלום רב,

    הבן שלי בן שלושה חודשים ושבוע וסובל ומנזלת ומשיעול מאוד כבד שרק הולך ומתחזק. הייתי אצל רופאת הילדים והיא אמרה שהוא נקי מבחינת איברים פנימיים ונתנה לי לעשות לו שטיפות אף עם מי מלח- אני עושה, זה עוזר אבל הנזלת לא נעלמת!! רציתי לדעת אם יש תרופה או סירופ טבעי שיכולים להעביר לו את הנזלת והשיעול- האם מותר בכלל בגיל כזה לתת לו תרופה?

    חשוב לי להוסיף כי הרופאה אמרה שכנראה לי לו סטרידו ונתנה לי כדור לתת לו רק במקרה והבצקת תפריע לו לנשום!!

    איך אני יכולה להקל עליו? זה נורא מפריע לו בשינה ובאכילה!!

    בתודה מראש!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול כבד ונזלת לבן שלושה חודשים - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    11/10/2011

    שלום רוני. לעיתים זה מתסכל לדעת שאין כל כך מה לעזור לילד שלנו, שסובל. נזלת אצל מבוגרים איננה ממש מחלה, והטיפול בה הוא קינוח האף. בתינוקות - זה קשה. יש צורך במי מלח לאף או באינהלציות של מי מלח, השכבה גבוהה. וסבלנות!!! בתרופות טבעיות או תרופות נגד שיעול/צינון וכד' יש תופעות לוואי והן אינן מומלצות בגיל הזה.
    סטרידור הוא שיעול נבחני, אשר מי מלח לא יקלו עליו. הטיפול הראשוני בסטרידור הוא לחשוף את דרכי האויר לאויר קר (להחזיק את הילד מול מקרר/פריזר לכמה דקות), ואם אין שיפור - יש מקום לטיפול באינהלציה של בודיקורט, ורק אם אין שיפור - יש להשתמש בכדור בטנזול מומס במים. את ההוראות - יש לקבל מהרופאה המטפלת כמובן. רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    רוני
    11/10/2011

    תודה רבה על התגובה המהירה, האדיבה והממצה!!!

    יש לי עוד שאלה קטנה- אני שמה לו במשך כל הלילה אדים קרים על יד העריסה שלו- האם זה בסדר? האם זה יכול לעזור לו לשיעול?

    שוב תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    11/10/2011

    זה בסדר גמור. יכול לעזור (בטוח שלא יכול להזיק...). רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום