מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מספר שאלותתמר17/10/2011
שלום דר' וחג שמח. בתי בת שנה וחצי, כבר מספר חודשים יש לה בקרקפת פצעונים וקשקשת שמגרדים לה מאוד. רופא אחד אמר שזו פטריה ונלקחה תרבית (עדיין אין תוצאות), רופאה אחרת אמרה שזו ממש לא פטריה אלא אסתמה של העור ומהגירודים נוצר זיהום. נתנה משחת סליקרן ושמפו אקסרה, ובנוסף אזניל לשלושה ימים מאחר ובלוטות הלימפה שלה בצוואר נפוחות ולטענתה חייבים אנטיביוטיקה. שאלותיי: 1. מה דעתך על הטיפול שניתן? האם באמת חובה אנטיביוטיקה דרך הפה או שניתן להסתפק במשחה אנטיביוטית? 2. נראה היה לי שהיא "לא סגורה על עצמה" לגבי המינון של האזניל - הילדה שוקלת 9.3 ק"ג, המינון שניתן: 5CC פעמיים ביום למשך שלושה ימים, האם זה לא יותר מידי? תודה רבה רבה לך מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר שאלות - תגובה
ד''ר אבישי קרן17/10/2011שלום תמר.
כדי לדעת מהם הנגעים העורים - יש צורך לראות אותם. לעיתים די בטיפול אנטיביוטי מקומי, לעיתים יש צורך בשמפו אנטיפטרייתי ושמפו נגד סבוראה. במצבי קשים במיוחד, בהם יש רושם לזיהום משמעותי, ניתן לתת טיפול אנטיביוטי. אני הייתי בוחר אנטיביוטיקה בשם צפורל שמתאימה יותר לזיהומי עור, ולא אזניל.
בנוגע למינון של אזניל - לילדה השוקלת 10 ק"ג יש לתת 2.5 מ"ל למנה. 3 מנות בימים עוקבים.
רפואה שלמה.
ד"ר אבישי קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדוקטור יקר תודה רבה לך ועוד דבר
תמר17/10/2011וואו אני ממש מודה לך, הארת את עיניי. לגבי מינון האזניל, הסתכלתי שוב במירשם כדי להיות בטוחה ואכן כתוב שם - פעמיים ביום 5 מ"ל למשך שלושה ימים, אני מבינה מדברייך שצריך רק פעם ביום 2.5 מ"ל למשך שלושה ימים?? אני בשוק! מזל שהתייעצתי איתך. תודה רבה לך, יישר כוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדוקטור יקר תודה רבה לך ועוד דבר - תגובה
ד''ר אבישי קרן18/10/2011עלאדבר :)
יש אפשרות לתת גם 2.5 מ"ל פעם אחת ביום ל 5 ימים. רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)