פטריה בשפתיים של תינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פטריה בשפתיים של תינוקת
    אני
    19/10/2011

    לפני מס' ימים ראיתי כי בשפתיים של ביתי הופיעו כמו סימנים לבנים
    בשטיפת הפנים והפה חלק קטן התקלף ואז נשאר אדום
    לקחנו אותה לרופא עור שהמליץ למרוח לה 3 פעמים ביום דקטרין ג'ל
    ואתחלנו אתמול מרחנו לה בבוקר ובצהריים (אחרי אוכל כמו שהוא אמר)
    ופתאום אתמול בערב אני שמה לב כי צד אחד של השפה העליונה התנפח אז לא מרחנו לה גם בערב
    חיכיתי להיום בבוקר והיום היא קמה עדיין עם נפוח אבל הרבה פחות

    קראתי בתופעות לוואי כי אם יש נפיחות במקום מסויים יש לגשת לרופא אבל בגלל שהנפיחות קצת ירדה הבוקר לא רציתי להיות היסטרית ולרוץ לרופא אני אציין גם כי הלבן שהיה בשפתיים נעלם

    אשמח לדעת מה לעשות , כן ללכת לרופא , מדוע השפה התנפחה האם זה נורמאלי ואפשר להמשיך בטיפול ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטריה בשפתיים של תינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריה בשפתיים של תינוקת - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    20/10/2011

    נפיחות בשפתיים יכולה להגרם על ידי סיבות רבות שהשכיחה בהן היא עקיצות.
    לא הייתי ממהר לתלות זאת בדקטרין ג'ל אשר בדרך כלל אינו גורם לבעיות אלו,
    בכל מיקרה אם הפטריה נעלמה ניתן להפסיק הטיפול.
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום