מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תנועות נוקשותאמא נועה01/11/2011
דר' קרן/לוי שלום רב!
לפני השאלה,רציתי לומר תודה רבה על התגובות המקיפות פה בפורום. אני לומדת הרבה מהתשובות לאחרים ומאוד מעריכה את העובדה שדר' קרן נותן הרבה פעמים רקע ומסביר בהרחבה. חבל שאנחנו גרים בדרום.. (-:
השאלה שלי: בתי בת 11 חודשים. הגוף שלה מאוד נוקשה,קפוץ. היא אינה עושה תנועות צידיות (רוטציות) כאשר אני מניחה אותה במיטה על הגב לדוגמא,אין קיפול של הגוף,היא נשארת "ישרה"לעיתים גם על כיסא האוכל היא גולשת מישיבה למעין תנוחת "קרש אלכסוני".... גם בחיבוקים היא לא "נימוחה" מאוד נוקשה. היא לא יושבת על הישבן, רק על הברכיים או במעיין W .אגב, מיום הוולדה היא בוכה נורא ומתנגדת נמרצות כשמלבישים אותה, נראה שהקיפול של הידיים בהעברת השרוול מעצבן אותה והיא מתנגדת לקיפול ולא משתפת פעולה,ונראה לי שגם הקיפול של היד נוקשה ולא גמיש.
שאר הדברים תקינים, היא ילדה עליזה שמחה בעלת מזג נעים. מה דעתך?האם זה נשמע בעייתי? בתודה מראש אמא נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנועות נוקשות - תגובה
ד''ר אבישי קרן01/11/2011אמא של נועה, שלום רב.
לא ציינת האם הרקע של הילדה תקין (כלומר, נולדה במועד, ואיננה פגית), והאם היא היתה עד כה במעקב של רופא ילדים, אשר התרשם מבעיה בטונוס?
לפי התיאור שלך, נשמע לפחות באופן חלקי שיש בעיה בטונוס, ואולי הוא מוגבר... כל זאת נכון בתיאור, למעט הישיבה בצורת W שדוקא מרמזת על טונוס ירוד או גמישות מוגברת... ולכן נראה לי שיש משהו לא עקבי בתיאור שלך את ילדתך, בנוגע לטונוס השרירים שלה.
חשוב לבדוק האם את אבני הדרך ההתפתחותיים היא בצעה בזמן או שאחרה/הקדימה? כמו התהפכות מצד לצד (סביב גילאים 3-6 חודשים), זחילה על גחון, זחילה רגילה, ישיבה, עמידה עם תמיכה וכו'...
אני מציע שתפני איתה לבדיקה אצל רופא ילדים, אשר יוכל להתרשם אם אכן יש בעיה בטונוס השרירים שלה, ולעיתים די במעט תרגולים כדי לקדם אותה.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אמא נועה02/11/2011נלך לרופא כבר היום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעלאדבר. בהצלחה.
ד''ר אבישי קרן02/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)