חיטוי למוצץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיטוי למוצץ
    שיר
    13/11/2011

    שלום
    לאחר עיקור ראשוני בסטריליזטור - אם המוצץ נופל לרצפה - צריך להשתמש שוב בסטריליזטור? או מספיק רחיצה במים וסבון? (בת חודש)

    כל כמה זמן צריך לעשות סטריליזציה לבקבוקים?

    והאם המים שהרתחתי וקיררתי לצורך הכנת תמ"ל - צריך להחליפם מידיי יום? או יכול להישאר בחוץ כמה ימים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיטוי למוצץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיטוי למוצץ - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    14/11/2011

    טל שלום.
    אני יכול לענות תשובה כרופא... ולהסתמך על המלצות כתובות... ואני יכול לענות תשובה כהורה (שיש לו ידע רפואי), ואני מעדיף לענות לך דוקא כהורה ל5 ילדים.
    מעולם לא השתמשתי בסטריליזטור. מוצץ שנפל לרצפה זכה לשטיפה בלבד. מים רתוחים - שמרנו במקרר. הילדים שלי לא סבלו ממחלות זיהומיות חוזרות בינקותם.
    כרופא, מן הסתם, ההמלצות הן להקפיד על סטריליזציה של כל מה שנכנס לפה עד גיל שנה... (כמה זה הגיוני לשמור על סטריליזציה של מוצץ על גיל שנה, אם הילד מלקק את השטיח כבר בגיל 5 חודשים???).
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום