שיעול,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיעול,
    צליל
    16/11/2011

    בוקר טוב, בני בן השנה ושבעה חודשים, נוחר, בדקו וראו שיש לו פוליפ שלישי הסבירו לי שעד גיל 3כדאי לחכות ולהיות במעקב, מעבר לזה הוא מתקרר די מהר, כשהיה בן שמונה חודשים היה לו ברונכליטיס, ושהה בבית חולים מספר ימים,רכשתי את המכשיר אנילציה, לפני חודש וחצי הייתי אצל הרופא שלו, והתחלתי אנילציה, שוב, בודיקור, טרבולין, מים פזיולוגים, הרופא הסביר שצריך לעשות שבוע,במשך 3פעמים ביום, והתמדתי, כרגע הילד שוב משתעל וחזק, קניתי לו תה לליחה, סירופ טבעי לשיעול, מה אני עושה? הרי לא בריא כל פעם לעשות אנילציה? מה עושים תודה מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיעול,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול, - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    16/11/2011

    צליל שלום.
    אני מניח שהשיעול הוא ללא חום, ולכן הסבירות שמדובר בדלקת ריאות - נמוכה. אני מניח שהרופא שמע צפצופים כאשר האזין לריאות, ולכן נתן טיפול באינהלציות עם תרופות סטרואידליות (בודיקורט) ומרחיבי סימפונות (טרבולין).
    אם הילד ממשיך להשתעל ולהיות מנוזל, קרוב לודאי שהכל זה בגלל התקררות, ולצערי אין טיפול מרפא למצב הזה... יש רק טיפולים מקלים, סימפטומטים. הטיפול שאני בד"כ ממליץ עליו הוא מי מלח לאף (בשפריצר) או מי מלח באינהלציה.
    אני חושש שתרופות מכייחות לא הוכיחות את עצמן... ולכן נמנע מלהמליץ עליהן.
    בתחום הטבעי... דבש נמצא כיעיל נגד שיעול, מותר לאחר גיל שנה.
    ולסיום, לא להתעקש להילחם נגד השיעול. השיעול במקרה הזה הוא טוב, כי הוא מגן על הריאות מפני הליחה המגרה אותן. לא השיעול הוא הבעייתי, אלא הליחה. והטיפול נגדה הוא מי מלח, אדים קרים, השכבה גבוהה. וזמן!!! (לעיתים, הרבה זמן).
    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול,

    צליל
    17/11/2011

    תודה רבה, קודם כל דבש איך אני נותנת? ודבר שני, בני הוא לא תמיד מנוזל ושיעול יש לו יומיומי, עם ליחה, אז בכל אופן מה לעשות? רכשתי תה להוצאת ליחה, וסירופ לליחה, טיבעית, יש עוד דברים שאני צריכה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול, - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    17/11/2011

    צליל. את עושה יותר מדי. צריך בשלב מסויים להבין שאין להילחם במה שאין סיכוי לנצח (Cאנגלית יש משפט מתאים - if you can't beat them join them.
    אי אפשר לנצח את הנזלת. צריך "לחיות איתה" כמה שאפשר, להקל בדרכים המקובלות והלא-מזיקות, ולא להתייאש מזה שהתרופות המקובלות לא תמיד פועלות.
    הרופאים נשבעים את שבועת היפוקרטס, בה יש את ההנחיה הראשונה (בלטינית) - Primum non nocere . משמעותה - "דבר ראשון - אל תעשה נזק!".
    כאשר אי אפשר להועיל... לפחות אל לנו לתת טיפולים שעלולים לעשות נזק. בשל כך, ותרי על כל הנסיונות (בין אם הם טבעיים ובין אם לא... את ודאי יודעת שלא כל מה שטבעי הוא בהכרח טוב...), ותתמקדי במצב הכללי של בנך. אם הנזלת והליחה אינם פוגעים באיכות חייו, תסתפקי בטיפולים השמרניים שאין ביכולתם להזיק.
    לגבי דבש - אין מינון, זו לא תרופה... אך קיים מחקר קטנטן שהראה שיפור בשיעול בילדים אשר נעזרו בכפית דבש יומיומית... בהשוואה לכאלה שלא. כמובן, יותר מדי דבש - לא בריא לשיניים. אין טוב בלי רע.
    בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודה לכם,

    צליל
    19/11/2011

    תודה אבישי קרן, סליחה עם העמסתי עליך שאלות אני אמא טריה,דואגת,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלאדבר!

    ד''ר אבישי קרן
    19/11/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום