מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
תודה
שיר22/11/2011על תשובותייך.
תתפלא עד כמה הפורום כן מרגיע עד הגעה לרופא.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לבוש וחימוםשיר20/11/2011
ביומיים האחרונים הלבשתי לביתי שכבת טריקו ועליה פוטר ובנוסף יש רדיאטור בחדר ונדמה לי שהיא מזיעה ולא טוב לה.
האם תינוקות מזיעים בגיל כזה?
איך אוכל לדעת שנעים לה עם מה שהלבשתי אותה....אני עדיין מתלבטת אם לשים 2 שכבות טריקו או שכבת טריקו ושכבת פוטר.
אני לובשת חולצה שרוול קצר ומכנס ארוך ואומרים להלביש שכבה מעל???? אז מה כדאי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבוש וחימום - תגובה
ד''ר אבישי קרן20/11/2011טל שלום.
הייתי שמח לענות לך על כל שאלה ושאלה בפורום זה. אך אני חושב שהתשובות הנקודתיות לכל שאלה ושאלה לא יענו בעצם על כל שאלותייך ואולי על מצוקה אמיתית שנראית מבעד לשאלותייך והיא התמודדות עם תינוקת לראשונה (אני מניח שמדובר בבת ראשונה/בכורה, להורים לא מנוסים, האם אני טועה?). בחלק מהשאלות ניכר שזו התמודדות ראשונה שלך עם תינוק, ויתכן שיש צורך באוזן קשבת ומקצועית שתהיה זמינה לך באופן יומיומי. אני ממליץ בחום לפנות עם התינוקת לטיפת חלב ולרכז את כל השאלות שנשאלו כאן בפורום, ולקבל תשובה והדרכה של אחות אשר יכולה גם לראות ולהתרשם מתהינוקת עצמה. יש קושי רב לענות על שאלות אלה ללא בדיקה של התינוקת. כמו"כ אין לי ספק שאת צריכה למצוא רופא עם אוזן קשבת אשר יוכל לענות לך על שאלותיך בביקורייך עם התינוקת במרפאתו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון
שיר21/11/2011אני אמא לילדה ראשונה ויש המון שאלות בדרך, גם אחרי שאני יוצאת מטיפת חלב ורופאת הילדים.....וגם אחרי שקראתי המון ספרי הדרכה להורים מתחילים.... אבל עכשיו חורף ולא אלך לקופ"ח בשביל כל שאלה שצצה...ולא נראה לי נכון לחכות עם התשובות לביקור הבא(שברור שבביקור הם ישאלו)....אז בינתיים אני רק רוצה הרגעה/הכוונה ובשביל זה נראה לי נועד הפורום....מה שאינך יכול לענות מבעד לכתב - אתה פשוט יכול לכתוב שלא ניתן לענות על שאלה מסוג זה ללא בדיקה....אבל לא לענות באופן גורף על כל שאלותיי........??? לשיקולך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטל
אמא נועה21/11/2011הי טל. אכן,עם ילד ראשון יש המון שאלות, אני יכולה להציע, בנוסף כמובן להצעתו של הרופא, את אירגון 'אמאל'ה אמאל'ה' את יכולה למצוא בפייסבוק. זה ארגון התנדבותי של אמהות שמסייעות אחת לשניה בעיקר לאמהות לאחר לידה. יש שם הרבה אמהות מנוסות שישמחו לייעץ,לכוון ולעזור לך בתקופה המבלבלת הזו. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון - תגובה
ד''ר אבישי קרן21/11/2011טל שלום.
אין לי משהו אישי נגדך. נהפוכו... אני מבין שיש צורך אצלך לקבל משהו מעבר לתשובות. אני יכול לענות לך תשובות נקודתיות... אבל ברור לי שהן לא יפתרו שום מצוקה/תחושת חוסר ביטחון שיש לך בגידול הילדה שלך. יש לך הרבה שאלות, ולכולן מגיעה תשובה... אבל התשובה לשאלות האלה לא תפתורנה את תחשות חוסר האונים שמובילה אותך לשאלות האלה. ודברים כמו לשון קשורה, פריחה על הפנם - חייבים לראות כדי לתת תשובה. בשל כך אני מציע לך לרשום את כל השאלות על דף, ולבוא בצורה מסודרת לרופא/אחות טיפת חלב עם הילדה לבדיקה + יעוץ. תשובות דרך הפורום הזה לא יעזרו לך בצורה שאת באמת צריכה. זה יענה לך על השאלות ברמה האינטלקטואלית בלבד. לא ירגיע אותך בכלל.
כי התשובה לכל שאלה שמתחילה ב"האם יכול להיות ש..." היא "כן" יכול להיות שפצעים על הפנים זה שום דבר, או זיהום חיידקי... יכול להיות שלשון קשורה לא עושה דום דבר, או גורמת לבעיית הנקה/קשיי דיבור וכו'... את צריכה תשובה אישית על הילדה הספציפית שלך, ולזה לא די בפורום. הפורום הזה לא מספיק טוב בשביל לתת לך תשובות שבאמת ירגיעו...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)