עזרה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה
    נלי
    28/11/2011

    שלום רב. יש לי תינוקת בת חודש וחצי. היום שוקלת 3500 . בטיפת חלב אמרו לי שאני יכולה כבר לא להעיר אותה בלילה.... אני מאווודדד מקפידה עם השעות אכילה ועכשיו שלא צריכה להעיר אותה יותר קצת אלכתי לאיבוד... איך אני צריכה לחשב את כמות האוכל שהיא צריכה עכשיו אם אני מורידה לה ארוחה אחת (של הלילה)? היא אוכלת כל 3 שעות 80ככ. חשוב לי לציין שהיא אוכלת יותר מהכמות לפי הנוסחה של המשקל כפול 150. היא אוכלת 80 כי בטיפת חלב אמרו לי שבגלל שנולדה קטנה צריכה להשמין יותר אבל היא פולטת הרבה גם מייד אחרי האוכל ואפילו גם שעה אחר כך, בכל זאת ניסיתי לתת לה 90 אבל היא פלטה מלאה מייד אחרי הארוחה... אם אני מחכה שהיא תיהה רעבה לא יהיה לה סדר יום קבוע, ואני גם מפחדת שהיא לא תוכל את הכמות היומית שהיא צריכה.
    בעצם שאלתי היא איך עכשיו אני צריכה לחשב את הכמות אם אני מורידה את הארוחה של הלילה. וגם אם אני מורידה לה את כמות האוכל אז היא כבר לא תעלה במשקל כמו שצריך???
    אני מפחדת שהיא תפסיק לעלות במשקל... כמה היא צריכה לעלות בשבוע???
    לא יודעת אם הייתי ברורה, אני בעצמי לא כל כך מבינה אותי.
    תודה רבה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    30/11/2011

    לרה שלום.
    אני ממליץ לך לזרוק את המחשבון לפח האשפה, ולא לחשב כמה הילדה אוכלת כל ארוחה, וכמה היא פולטת, וכמה עולים בשבוע... הילדה היא לא רובוט ולא מחשב... היא בן אדם.
    כמה קלוריות את אכלת היום? ואתמול? את יודעת? כמה זמן עבר מארוחה לארוחה אצלך היום??? אנחנו לא יודעים את התשובות האלה, כי אנחנו בני אדם, ואנחנו לא אוכלים מדוייק כל יום, ולא מרווחים בין הארוחות שלנו כל יום באותה צורה.
    תאכילי את הילדה שלך כאשר היא רעבה, ותפסיקי ברגע שאת רואה שהיא לא מועניינת לאכול. ותמשיכי לעקוב אחריה בטיפת חלב אחרי המשקל... אם היא עושה צואה ושתן במהלך היום, סימן שהיא אוכלת בסדר.
    תזכרי שהחיים זה לא מתמטיקה, וילדים זה לא תרגיל בחשבון, ואין צורך ב 5 יחידות במתמטיקה כדי לגדל ילד. מספיק לאהוב ולחבק ו"להקשיב" לצרכים שלה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתה על הרופא הזה ..

    אמא נועה
    01/12/2011

    איזו גישה נהדרת,אנושית,הגיונית תענוג.תודה.(-:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה :)

    ד''ר אבישי קרן
    03/12/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום