בכי עז מלווה בחיוורון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בכי עז מלווה בחיוורון
    לילי
    30/11/2011

    שלום, ביתי בת 4 חודשים. סבלה מגזים כמו רוב הילדים עד גיל שלושה חודשים. בדרך כלל ילדה נוחה שאינה בוכה ללא סיבה נראית לעיין כגון עייפות רעב וכדו'. אתמול בערב היא נרדמה ולאחר רבע שעה בערך התעוררה מאי נוחות שהפכה מהר מאוד לבכי רם ללא הפסק.. היה ניתן לראות בבכי שמשהו כואב לה מאוד אך לא היה ברור מה.. הפשטתי אותה ובדקתי את כל גופה אך הכל נראה בסדר.. לאחר כרבע שעה של בכי עז הילדה התחילה להחוויר..ממש אבל.. ואפילו אני חושבת שהבחנתי במעט זיעה קרה במצחה.. היא נראתה ממש סובלת ולאחר כ-40 דקות של בכי עם חיוורון הכאב כנראה נחלש והיא נרגעה ונרדמה מאוד חזק .. היתה נראית מותשת מהבכי והכאב ואפילו ישנה לילה שלם מה שכמעט לא קורה עדיין. ממה זה יכול להיות? התקשרנו לרופא מומחה של הקופה שאמר שאם זה קורה שוב לקחת אותה למיון והזכיר את המחלה התפשטות מעי.. לכן קראתי עליה קצת וזה די הלחיץ אותי.. האם יש סיבה להילחץ ולהמשיך טיפול/בדיקות? לאחר האירוע הילדה התעוררה למחרת וברוך השם התנהלה כרגיל והייתה חיונית וחייכנית.
    אשמח לתגובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בכי עז מלווה בחיוורון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכי עז מלווה בחיוורון - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    30/11/2011

    שלום רב.
    הרופא איתו התייעצתם חשש מתופעה הנקראת התפשלות מעי, שזה התקפלות של המעי בתוך עצמו, דבר שגורם לכאב נוראי, וחסימת מעיים, ויכול להתבטא בהתקפי בכי חזקים והקאות. אם זה חלף - קרוב לודאי שזו לא היתה הסיבה. אך אכן, אם אירועים אלה חוזרים - יש צורך לפנות למיון לבדיקה.
    במקרה שלכם, קרוב לודאי שזו לא היתה הסיבה. אך כאמור, אם אירועים אלה חוזרים - יש לפנות לבדיקת רופא.
    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום