ספירת דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ספירת דם
    דפנה
    06/12/2011

    שלום,
    בני בן 11 חודשים,עשינו ספירת דם,עקב שהיה לו חום היה במיון,ויראלי..טסיות היו נמוכות -129. הוא במעקב במחלקת מוטולוגיה בת"הש עקב נויטרופילים נמוכים.

    השאלה שלי עקב ספירת הדם:
    1.כמה יצא לו טסיות,והאם תקין?
    2.כמה יצא לו נויטרופילים?והאם תקין?
    3.כמה המוגלובין,והאם תקין?
    4.האם הוא צריך לקבל עוד ויטמין d,וברזל?

    תודה

    שם הבדיקה:
    REMARKS(GENERAL) תוצאה: order comments

    wbc תוצאה: 6.9 k/ul
    rbc תוצאה: 4.58 m/ul
    hb תוצאה: 12.0 g/dl
    hct תוצאה: 34.4%
    mch תוצאה: 26.2 pg
    mchc תוצאה: 34.9 g/dl
    mcv תוצאה: 75.1 fl
    neut% תוצאה: 18.9%
    lym% תוצאה: 62.1%
    mono% תוצאה: 12.8%
    eos% תוצאה: 5.2%
    baso% תוצאה: 1.0%
    neut.abs תוצאה: 1.3 k/ul
    lymp.abs תוצאה: 4.3 k/ul
    mono.abs תוצאה: 0.9 k/ul
    eos.abs תוצאה: 0.4 k/ul
    baso abs תוצאה: 0.1 k/ul
    plt תוצאה: 267 k/ul
    mpv תוצאה: 11.0 fl

    תודה רבה על המענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ספירת דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספירת דם - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    07/12/2011

    נראה תקין לגמרי
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום