מכלול בעיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכלול בעיות
    ג'ני
    06/12/2011

    שלום רב,
    יש לי תינוק בן כמעט 8 חודשים ויש מס' סוגיות שרציתי להתיעץ לגביהן:
    1. הקטנצ'יק נולד במשקל קל של 2.44 ק"ג שזה אחוזון 3. עד גיל 4 חודשים עלה בהדרגה לאחוזון 25 ואז החל לשבור אחוזונים דרסטי כלפי מטה. היום שוקל 6.6 ק"ג. האם יש לי ממה להיות מודאגת? אציין שמתפתח בהתאם לגילו - זוחל על 6, כבר נעמד, מתיישב על הצד, מחייך, צוחק וכו'.
    2. בערך מזה חודש שפיצי עושה 5-6 פעמים קקי ביום...!!!! האם צריך להדאיג? לפני זה עשה רק 2 ביום מקסימום. לפעמים אפילו בלי.
    3. לאחרונה, אנחנו שמנו לב לזה מלפני כ- שבועיים, יש לו ריח רע מהפה. אציין שאין לו שיניים עדיין. ממה יכול לנבוע?
    4. ודבר אחרון, שוב אנחנו לא יודעים אם נורמלי או לא, אבל לפני לפעמים הוא עומד עמידת 6 ומחכך את הראש שלו בדברים קשיחים (כמו מיטה או הידיים שלנו). יש מצבים שהוא ממש נוגח. תקין?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכלול בעיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכלול בעיות - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    07/12/2011

    כל התופעות שתארת שייכות לטווח התקין של הנורמה,
    ריח רע מהפה יכול ליהיות עקב ליחה או גזים
    לגבי היציאות אם אינן שלשול אזי אין מה לדאוג
    אם הוא מתפתח יפה אל דאגה
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום