חימום ולבוש לתינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חימום ולבוש לתינוקת
    שיר
    17/12/2011

    הקטנה לפעמים לא רגועה(בת חודשיים+).
    נראה לי שחם לה, אבל אני לא סגורה על זה.
    החדר העיקרי שהיא נמצאת בו מחומם לבין 21 ל 23 מעלות עם רדיאטור.
    והיא לבושה עם בגד גוף+רגלית מטריקו ומעל זה או אוברול פליז או פוטר.
    חשבתי לשים לה במקום 2 שכבות של טריקו - אבל אני מפחדת שזה יהיה קר מידיי לשאר האיזורים בבית כשמטיילים איתה.....ואיך אני בודקת עם חם לה? לפעמים היא מזיעה, אבל זה אחרי שהיא במיטה עם שמיכה.... הידיים שלה לא מעידות כ"כ על כלום - כי הן לרוב קרות..... והכפות רגליים מין הסתן חמות כי הן בתוך הרגלית והפוטר.
    אני גרה בקריות (ליד חיפה)

    שאלה נוספת: יש לה לפעמים פליטות שנראות כמו ליחה, היא מצוננת בערך מאז הלידה....זה סביר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חימום ולבוש לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חימום ולבוש לתינוקת - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    17/12/2011

    אם החום בחדר עולה על 22-23 מעלות זה בסדר,
    בבית שתי שכבות,
    בחוץ להוסיף שכבה נןספת
    פליטות עקב ליחה
    תודה
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום