התינוקת שלי אוהבת לישון הרבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התינוקת שלי אוהבת לישון הרבה
    לין
    30/12/2011

    שלום,
    הבת שלי בת 4 חודשים ושבוע - היא תינוקת מקסימה,מחייכת, צוחקת בקול משמיעה קולות מגיבה כשמדברים איתה ומפטפטת,משחקת הכל טוב ויפה. בתקופה האחרונה, היא אוהבת לישון והרבה, היא יושנת כמה פעמים ביום אפילו אם זה לחצי שעה ואז מתעוררת. כאילו שהיא מתעייפת מהר מהמשחקים שלה והיא רוצה לישון. האם זה הגיוני בגיל שלה?- לא יודעת אם זה קשור, אבל היא כבר 3 לילות שיושנת לבד בחדר שלה על המיטה שלה ולא בעריסה.אתמול היא ישנה מ תשע ורבע בערב עד 7 בבוקר!!!! אכלה ושוב חזרה לישון כשעה (ככה היא רגילה- מתעוררת בבוקר אוכלת וחוזרת לישון בין שעה לשעתיים), היום למשל היא ישנה מעשר וחצי בלילה ועד 7, אכלה,שיחקה וצחקה וישנה לבד משעה 9:30 עד 11- שיחקה אכלה ושוב ישנה באחת כחצי שעה. זה דייי מדאיג אותי- מה אני צריכה לעשות? האם זה נורמלי בגיל שלה?
    עוד תופעה מוזרה, מאז שהיא נולדה אני מנסה לשים לה מוצץ והיא לא הסכימה , אתמול היא התחילה לקבל אותו, נרגעת וישנה עם המוצץ לבד.דיי מוזר לי.אולי בגלל השיניים ??
    אודה לכם על העזרה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התינוקת שלי אוהבת לישון הרבה - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    31/12/2011

    אין כל סיבה לדאגה,
    היא נותנת לך לנוח אחרי יום עמוס ומייגע,
    תהני מכל רגע
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום