תינוקת בת שלושה חודשים וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת שלושה חודשים וחצי
    נלי
    31/01/2012

    שלום רב.
    בת שלי היא בת שלושה חודשים וחצי.
    אוכלת כל 4 שעות בין 140 ל160. בלילה מתעוררת בסביבות 1 וישנה עד 7 בבוקר.
    מאז כמה ימים היא אוכלת רק 80 או 100. וכל פעם שהיא מסיימת לאכול היא בוכה ומתאמצת ובגלל זה פולטת. היא גם לא ישנה טוב בלילה.
    אחרי שעה, שעה וחצי לאחר האוכל, שומעים רעש בגרון שלה כאילו משהו עולה והיא שוב פולטת. (לפעמים היא כאילו פולטת כמו מים עם נקודות של חלב, למרות שהיא לא שותה מים)
    יש לה יציאות פעם פעמיים ביום.
    במהלך היום היא ערנית חייכנית.
    מה אני יכולה לעשות, האם אני צריכה לדאוג ולקחת אותה לרופא לבדיקה, או לחכות עוד קצת???
    ועוד דבר, האם זה בסדר שהיא אוכלת כל 4 שעות או שאולי היא עוד קטנה וצריכה לאכול כל 3 שעות כמות קטנה יותר???
    תודה רבה ויום טוב. :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת שלושה חודשים וחצי - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    31/01/2012

    נלי שלום. נשמע שיש לביתך רפלוקס. אם היא עולה יפה במשקל, אז רק להקפיד על ארוחות מסדורות, השכבה גבוהה ותו לא. אם נראה שהיא סובלת - תפני אתה לבדיקת רופא.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום