פריחה לתינוקת בת 5 שבועות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פריחה לתינוקת בת 5 שבועות
    טלי
    21/02/2012

    שלום,
    בתי בת 5 שבועות היום בדיוק.
    לפני כמה ימים התחילה מאוד בהדרגה להתפשט פריחה על פניה.
    אני חושבת שאני מכירה את הפריחה, כי כזאת הייתה לבתי הראשונה, אבל אצלה היא הופיעה בגיל 3 שבועות. הרופא אז אמר שזה נובע מההורמונים של החלב אם.

    יש לנו תור לרופא רק בעוד 3 ימים. השאלה שלי היא האם לחכות או להגיע לבדיקה באופן מיידי כדי לשלול משהו אחר?

    מה אפשר לעשות כדי לעזור בטיפול הפריחה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריחה לתינוקת בת 5 שבועות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריחה לתינוקת בת 5 שבועות - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    22/02/2012

    טלי שלום.
    הדבר המפתיע ביותר בשאלתך זה המשפט "יש לנו תור לרופא רק בעוד 3 ימים"... רופא ילדים אמור להיות זמין באופן יומיומי... מקסימום ביום למחרת.
    בכל מקרה, נשמע שאכן מדובר בתגובה להורמונים שלך. אם מופיע חום או הקאות או החמרה במצב הכללי של הילדה - יש לפנות לרופא ולא להמתין 3 ימים.
    בנוגע לטיפול - אין צורך לטפל, רק לשמור על הנקיון של הפנים, ולהמתין... זה עובר לבד.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום