מס' שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מס' שאלות
    סיון
    25/02/2012

    שלום,
    יש לי תינוקת בת שבועיים ויש לי מס' שאלות:
    1. האם ניתן לכסות אותה בזמן שינה עם פוך? אני כרגע מכסה אותה עם שמיכה מחממת ומעל זה פוך.
    2. מה הלבוש המתאים בזמן שהייה בבית? תמיד אני חושבת שלא מספיק חם לה. היא לבושה בגרבי כותנה, מכנס רגלית ומעליו עוד מכנס מחמם, חולצת בסיס וחולצה נוספת מעל. האם זה מספיק?
    3. יש פעמים שהיא לא ישנה כ"כ טוב. על הידיים היא נרדמת וישנה בשקט, אולם כשמכניסה אותה לעריסה היא ישנה אבל לא בצורה חזקה - מזיזה ידיים, משמיעה קולות גם של בכי לפעמים ואז היא מפסיקה וחוזרת על זה שוב אחרי דקה שתיים. ומן הסתם לא תמיד אפשרי להחזיק אותה לישון על הידיים.
    4. האם צריך לעקר את הבקבוקים כל פעם לאחר כל ארוחה או שמספיק פעם ביום ואחרי כל ארוחה לשטוף במים וסבון?

    תודה על העזרה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מס' שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מס' שאלות - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    29/02/2012

    סוין שלום.
    1. פוך עלול להיות קצת מסוכן. צריך לשים לב שהשמיכה לא עולה לה אל מעל הכתפיים והראש. ניתן להשתמש בשמיכה פחות חמ, אבל לחמם את החדר ע"י רדיאטור/מזגן, ולהקפיד שהחדר יהיה מאוורר.
    2. לבוש של שתי שכבות בגיל הזה. כאשר יוצאים מהבית להוסיף שכבה נוספת. לשים לב שהידיים לא קרות.
    3. זה נורמלי אצל תינוקות. לא לדאוג. נכון... אי אפשר כל הזמן על הידיים.
    4. בשלב הזה לעקר בקבוקים לפני כל שימוש.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום