תינוקת בת 6 שבועות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת 6 שבועות
    טלי
    29/02/2012

    שלום רב,
    בתי בת 6 שבועות. בבדיקת טיפת חלב נראה שעלתה מאוד יפה במשקל מאז הלידה, מ 3300 ל 4500.

    השאלה שלי היא בנושא צורת האכלה שלה:

    היא אוכלת חלב אם מבקבוק, אבל מאיזושהי סיבה עוצרת לעיתים קרובות בגלל בליעת אוויר. צריך לעשות לה גראפס ואז להמשיך. האוויר שגורם לבעיה, לא נובע מהבקבוק עצמו, אלא מהצורה שבה היא מחזיקה את הפטמה בפה ובולעת. החלפתי כבר מספר בקבוקים וניסיתי פטמות שונות ולא ראיתי שום שיפור.
    זה גורם לכך שלפעמים ההאכלה לוקחת המון זמן ולעיתים קרובות יוצא שהיא אוכלת כמות יחסית קטנה במהלך האכלה (60 CC למשל) ולכן לאחר שעתיים בערך היא שוב צריכה לאכול.

    האם תוכל להסביר למה זה קורה? לבתי הראשונה לא הייתה תופעה כזאת והיא הייתה מסיימת בבת אחת מנה גדולה של חלב אם מבקבוק ואח"כ עושה גראפס.

    האם תוכל להמליץ משהו בנושא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת 6 שבועות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 6 שבועות - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    29/02/2012

    טלי שלום.
    את מתארת שהיא מחזיקה שונה את הבקבוק, וקרוב לודאי שבשל כך היא בולעת יותר אויר. כאשר את מאכילה אותה שימי לב שהפטמה מלאה בחלב (ולא באויר שמגיע עד לפתח של הפטמה), שהיא תופסת את כל הפטמה (עמוק בפה).
    בכל מקרה, הייתי ממליץ לך להמתין בין ארוחה לארוחה לפחות 3 שעות, גם אם זה על חשבון זה שהיא תהיה רעבה מאוד בשעה האחרונה לפני הארוחה, רק כך היא תלמד שהיא צריכה לאכול טוב ועד הסוף את הארוחה הבאה...
    אל תעשי יותר מדי הפסקות במהלך האכלה, די בהפסקה אחת עד שתי הפסקות לגרעפסים.
    אל תאריכי כל ארוחה. עד 20 דקות זה בהחלט מספיק. רוב האוכל שתינוקות אוכלים בארוחה, בעצם נאכל ב5-10 דקות הראושונות. (כך גם בהננקה).
    ולסיום, כל ילד הוא עולם ומלואו... ואי אפשר לתת כללים הנוגעים לכל הילדים. מה שציינתי למעלה מהווה כלים מנחים... אבל ברור לי שלא כל ילד יסתדר עם הכללים האלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום