צואה שחורה גזים האם תמל מתאים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צואה שחורה גזים האם תמל מתאים?
    אביבה
    04/03/2012

    שלום
    יש לי תינוקת בת חודש וחצי ניזונה מהיום הראשון לחייה מסימילאק אוונס פלוס (עוד מבית החולים) בשלושה שבועות האחרונים חלה עליה ברמת הגזים יש ימים שקטים ויש ימים קשים .אוכלת מסודר כל 3 שעות ולפעמים מושכת לכיוון 4 שעות ישנה טוב בלילה .
    בימים שקטים נינוחה וערנית בשעות הערות הנורמליות לגילה
    בנוסף בימים הראשונים לחיה היתה עושה צואה צהובה וחומה רכה .
    בשבועיים האחרונים סובלת מעצירויות ולאחר מסז והרמת רגליים עושה יציאה שחורה.
    האם יש סימן לדאגה?
    איך יודעים האם המזון מתאים לה?
    מהם הסממנים לתינוקות הרגשים ללקטוז?
    נתתי לתינוקת 4 פעמים "סימיקול" והפסקתי בעקבות כך שקראתי באינטרנט שמשרד הבריאות אוסר מתן חומרים למניעת גזים לתינוקות בגלל האלכוהול והסוכרים המצויים בחומרים... אני מבולבלת כי אם יש בהם סיכון/בעיתיות מדוע משרד הבריאות מאשר לחברות לייצר/למכור אותם? מה דעתך?
    תודה על תשובה מהירה
    ותשומת הלב
    שבוע טוב וחג פורים שמח
    אביבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיוק עברנו משהו דומה

    שרי
    04/03/2012

    התינוקת שלי סבלה באמת מרגישות לפי הרופאה -ויש סממנים אחרים (אני לא חושבת שעצירות זה סממן לרגישות אבל אני לא בטוחה..). לגבי הסימיקול-נראה לי שאת מתבלבלת עם מוצרים אחרים שיש בהם אלכוהול ו/או סוכר גם אני בדקתי את הנושא של השימוש בסימיקול עם הרופאה שלנו שאמרה שהוא בטוח לחלוטין (בניגוד לכמה מוצרים אחרים שהורדו מהמדף) בכל מקרה, אם יש לך את הסימיקול בבית את יכולה לקרוא בהוראות שימוש(קראתי שוב בעקבות מה שכתבת..)-הם חייבים לציין מה מכילה התרופה ולפי מה שכתוב אין שם אלכוהול וסוכר,כך שאת יכולה להיות שקטה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה שחורה גזים האם תמל מתאים? - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    06/03/2012

    אביבה שלום רב.
    אין לי תשובות לכל השאלות, ודאי לא לשאלות שצריכות להיות מופנות למשרד הבריאות...
    את מתארת מצב רגיל של קוליק בילדים... למעט דבר אחד, וזה היציאה השחורה. כאשר רואים יציאה שחורה - הייתי ממליץ לפנות לרופא, כדי שיראה האם אכן מדובר ביציאה שחורה, ואם יש צורך בבירור.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום