בת שנה וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנה וחצי
    טלי
    20/03/2012

    שלום רב,
    בתי בת שנה וחצי באופן כללי לא אכלנית גדולה. לא אוהבת הרבה דברים ולעיתים קרובות פשוט מאבדת את התאבון ולא מוכנה להכניס שום אוכל לפה חוץ בקבוק עם פורמולה ודייסה. היא משאירה אותי בייאוש מוחלט ואני מוצאת את עצמי רודפת אחריה עם אוכל, כי אני יודעת שהיא בקושי אכלה.
    עכשיו היא עוברת תקופה קצת קשה, כי לפני כשבועיים נכנסה לגן (אחרי שהייתה בבית עם מטפלת) וההסתגלות שלה מאוד קשה. היא מסרבת לאכול שם ארוחת בוקר וצהריים.

    היא אוכלת טוב בערך ב 3 כשאני אוספת אותה מהגן (עוף עם אורז או פסטה)
    אוכלת קצת ארוחת ערב בערך ב 6 (כמה חתיכות שניצל) + קצת פירות
    ושותה 2 בקבוקי (250 CC) של פורמולה ודייסה לפני השינה.
    לפי דעתי זה ממש לא מספיק והיא לא מוכנה בשום פנים ואופן לאכול בצורה אחרת או לגוון.
    אני מאוד דואגת שהיא תפסיק לעלות במשקל או שתרד במשקל.

    האם אכילה כזאת יכולה לפגוע בבריאות שלה? מה אפשר לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנה וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנה וחצי - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    22/03/2012

    טלי שלום.
    דבר ראשון, לא כדאי לרוץ אחרי הילדים עם אוכל... כי זה מעורר התנגדות שלהם.
    תשחקי אותה "קשה להשגה"... ואל תרוצי אחריה... אל תתעקשי איתה על אוכל.
    כשהיא תראה שלא רודפים אחריה עם הכפית, ולא עושים עניין מהאוכל, היא תבוא ותבקש לאכול לבד.
    אם זה לא מסתדר, הייתי ממליץ על הערכה של דיאטנית כדי לראות שאכן מה שהיא אוכלת מספיק לה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום