שאלה לגבי צואה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי צואה
    רוני
    20/03/2012

    לבתי בת השנה ותשעה חודשים בתקופה האחרונה ( משהו כמו חודשיים) יש גרגירים קטנים שחורים בצואה ( כמו גרגירי חול). חוץ מזה הצואה נראית נורמלית. לא בכל פעם הצואה כזאת אבל לרוב כן. מה זה יכול להיות? האם יש צורך בבדיקות?
    אציין שיש לי שתי בנות גדולות יותר שמשחקות הרבה פעמים במשחקים עם חלקים קטנים מאוד ( כמו פליימוביל) ולפעמים אני רואה חלקים קטנים מפוזרים שהן כנראה לא אספו. האם יכול להיות שהיא בלעה חלקים כאלו ויש קשר לצואה הזאת שלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי צואה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי צואה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    22/03/2012

    רוני שלום.
    קרוב לודאי שהגרגרים האלה עם מרכיב של משהו שהיא אכלה, ולא התעכל עד הסוף... (קורה הרבה פעמים עם קליפות של ירקות/פירות). מאחר והיא לא משלשלת, לא נראה לי שזו בעיה.
    חלקי משחק יצאו בשלמותם, ולא "מעוכלים".
    כמובן, כשיש תינוקת כזו בבית, להזהר מאוד עם החלקים הקטנים... כי באותה מידה שהם עלולים להגיע למערכת העיכול, הם יכולים להגיע למערכת הנשימה, מצב שנחשב מסכן חיים!!!.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום