חליטת שזיפים לתינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חליטת שזיפים לתינוק
    אפרת
    22/03/2012

    יש לי בת, בת עוד מעט חצי שנה סובלת מעצירויות. בעבר כשנולדה היו לה כל 4,5 ימים יציאה (היא קבלה 50% מטרנה ו 50 % חלב אם). אח"כ הגברתי את כמות חלב האם והחלה להיות יציאה כל יום. כיום מקבלת בקבוק כ- 120 סימילק השאר חלב אם).

    לאחרונה התחלנו טעימות כמובן מקבלת ברזל מגיל ארבעה חודשים

    וחזרו העצירויות - בדרך כלל יום כן יום לא.

    כמו כן היציאות שלה יותר כהות מבעבר אך עדין נוזליות.

    א. האם זה תקין והגיוני צבע היציאות והכמות?
    ב. ברצוני להכין לה חליטת שזיפים בכמה שזיפים עלי להשתמש בכדי להכין את החליטה?
    ג. מהי הכמות של החליטה שעלי לתת האם כפית ביום (זה מה ששמעתי)?

    תודה על הסיוע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חליטת שזיפים לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חליטת שזיפים לתינוק - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    22/03/2012

    אפרת שלום.
    נשמע שהצבע והמרקם תקינים.
    החליטה היא טבעית לחלוטין, ואין כמות מתאימה יותר או פחות. תתני את הכמות שאת רואה שנונת השפעה טובה עליה.
    אני ממליץ שאת הפורמולה של הסימילאק למהול עם מי-השזיפים... ככה שהטעם נשאר של סימילאק, אך היתרונות המשלשלים של מי השזיפים כלולים בו.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום