זוסטר לאם לתינוק בן חודש וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זוסטר לאם לתינוק בן חודש וחצי
    אנה
    16/04/2012

    ילדתי לפני חודש וחצי.
    אני מניקה.
    כעת הופיע לי שלבקת חוגרת בעכוז.
    איך להמנע מאבעבועות אצל בני?
    האם אציקלוביר/ולציקלוביר יעזרו למנוע הדבקה?
    האם הם בטוחים לתינוק (עוברים בהנקה)?
    אשמח לתשובה מהירה..
    נב אתמול שלחתי את אותה שאלה והיא נעלמה מהפורום..בגלל זה שואלת שוב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה, ובקשה מפרופ' יצחק לוי למענה.

    ד''ר אבישי קרן
    22/04/2012

    שלום רב.
    לפי ההמלצות המופיעות בספרות, נראה שיש צורך לכסות היטב את הנגע העורי אצלך, כדי להפחית את הסיכוי להדבקה.
    יש המלצה על מתן חיסון מסוג IVIG (זה לא החיסון הרגיל, שילדים מקבלים בגיל שנה ובגיל 7 שנים|) למקרים בהם יש חשיפה לאנשים בעלי סיכון מוגבר להדבקה, כמו אנשים בעלי מערכת חיסון חלשה... ביניהם כלולים ילודים (ילוד נחשב תינוק עד גיל 28 ימים).
    אם נלך לפי הכלל היבש... נראה שאין מקום לטיפול ע"י חיסון בילדך.
    על כל פנים, ממליץ לך להתייעץ עם הרופא המטפל ועם רופא העוסק במחלות זיהומיות. נבקש כאן את התייחסותו של פרופסור יצחק לוי, אשר מומחה ברפואת ילדים ובמחלות זיהומיות בילדים.
    יום טוב ורפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום