מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אמא לבת שנה ו-3 חדשים עזרה דחוףקרן24/04/2012
שלום
אני בת 33 לבת ראשונה בת שנה ו-3 חדשים היא מתעוררת כמה פעמים בלילה בין השעות 2:00 ל- 3:00 בלילה (זה נהיה כבר באופן קבוע ההתעוררויות) לפעמים בוכה בכי הסטרי שאקח אותה בידיים למיטה שלנו ולפעמים רוצה לשחק.יש לציין שאנחנו באותו החדר כי אין אפשרות אחרתגרים אצל חמתי ואין חדר נוסף
כשאני משכיבה אותה בערב לישון אני שמה לה טלויזיה ויוצאים מהחדר ונרדמת לבד בדרך כלל
הלילות נהיו סיוט איך מתמודדים נכון עם התופעה ואיך מלמדים את הילד שממשיכים לישון ?
עשיתי טעויות היו לילות שנתתי בקבוק והיו לילות שהעברתי למיטה שלנו אני רוצה להפסיק את זה אנא עזרו לי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא לבת שנה ו-3 חדשים עזרה דחוף - תגובה
ד''ר אבישי קרן29/04/2012קורין, שלום רב.
הדרך להתמודד עם הבכי ואי השקט זה קודם כל לנסות להרגיע את הילדה. אפשר להחזיק אותה על הידיים, ולחבק, ואחרי כמה דקות להחזיר למיטה, לצאת מהחדר לדקה או שתיים, ושוב לחזור, להרגיע ולהחזיר למיטה.
לפעמים הפתרון הוא כן להאכיל אותה... באמת יתכן שהיא רעבה. השאלה היא כמה זמן עבר מאז הארוחה הקודמת.
בכל מקרה, לא מומלץ להעביר אותה למיטה שלך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמא לילדה בת שנה ו-3 המשך:
קרן29/04/2012שלום ותודה על התגובה
רציתי לדעת האם יש איזשהי השפעה רעה שאנחנו באותו החדר ישנים אין ברירה בזמן הקרוב
הכל משתנה למרות שהרגלתי אחרת אני לא יודעת מה לעשות היא נהייתה מפונקת היא מתעוררת לוקחת את החיתול שלה נותנת לי ורוצה שארים אותה ומצביעה לכיוון הדלת של החדר רוצה לצאת או שמצביעה למיטה שלנו
בעבר היא היתה נרדמת לבד ע ם הטלויזיה /מוסיקה היתי משכיבה נותנת נשיקה ויוצאת מהחדר וכשהיא קולטת שמציצים עליה חבל על הזמן ישר קמה ורוצה שניקח אותה היום לא מוכנה לשכב במיטה שלה איך שאני מניחה אותה מתחילה לבכות ולעשות עם הידיים שנרים אותה ממה זה נובע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמא לבת שנה ו-3 חדשים עזרה דחוף - תגובה
ד''ר אבישי קרן29/04/2012קורין, שלום רב.
הדרך להתמודד עם הבכי ואי השקט זה קודם כל לנסות להרגיע את הילדה. אפשר להחזיק אותה על הידיים, ולחבק, ואחרי כמה דקות להחזיר למיטה, לצאת מהחדר לדקה או שתיים, ושוב לחזור, להרגיע ולהחזיר למיטה.
לפעמים הפתרון הוא כן להאכיל אותה... באמת יתכן שהיא רעבה. השאלה היא כמה זמן עבר מאז הארוחה הקודמת.
בכל מקרה, לא מומלץ להעביר אותה למיטה שלך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)