אמא לבת שנה ו-3 חדשים עזרה דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא לבת שנה ו-3 חדשים עזרה דחוף
    קרן
    24/04/2012

    שלום
    אני בת 33 לבת ראשונה בת שנה ו-3 חדשים היא מתעוררת כמה פעמים בלילה בין השעות 2:00 ל- 3:00 בלילה (זה נהיה כבר באופן קבוע ההתעוררויות) לפעמים בוכה בכי הסטרי שאקח אותה בידיים למיטה שלנו ולפעמים רוצה לשחק.יש לציין שאנחנו באותו החדר כי אין אפשרות אחרתגרים אצל חמתי ואין חדר נוסף
    כשאני משכיבה אותה בערב לישון אני שמה לה טלויזיה ויוצאים מהחדר ונרדמת לבד בדרך כלל
    הלילות נהיו סיוט איך מתמודדים נכון עם התופעה ואיך מלמדים את הילד שממשיכים לישון ?
    עשיתי טעויות היו לילות שנתתי בקבוק והיו לילות שהעברתי למיטה שלנו אני רוצה להפסיק את זה אנא עזרו לי

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא לבת שנה ו-3 חדשים עזרה דחוף - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    29/04/2012

    קורין, שלום רב.
    הדרך להתמודד עם הבכי ואי השקט זה קודם כל לנסות להרגיע את הילדה. אפשר להחזיק אותה על הידיים, ולחבק, ואחרי כמה דקות להחזיר למיטה, לצאת מהחדר לדקה או שתיים, ושוב לחזור, להרגיע ולהחזיר למיטה.
    לפעמים הפתרון הוא כן להאכיל אותה... באמת יתכן שהיא רעבה. השאלה היא כמה זמן עבר מאז הארוחה הקודמת.
    בכל מקרה, לא מומלץ להעביר אותה למיטה שלך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא לילדה בת שנה ו-3 המשך:

    קרן
    29/04/2012

    שלום ותודה על התגובה
    רציתי לדעת האם יש איזשהי השפעה רעה שאנחנו באותו החדר ישנים אין ברירה בזמן הקרוב
    הכל משתנה למרות שהרגלתי אחרת אני לא יודעת מה לעשות היא נהייתה מפונקת היא מתעוררת לוקחת את החיתול שלה נותנת לי ורוצה שארים אותה ומצביעה לכיוון הדלת של החדר רוצה לצאת או שמצביעה למיטה שלנו
    בעבר היא היתה נרדמת לבד ע ם הטלויזיה /מוסיקה היתי משכיבה נותנת נשיקה ויוצאת מהחדר וכשהיא קולטת שמציצים עליה חבל על הזמן ישר קמה ורוצה שניקח אותה היום לא מוכנה לשכב במיטה שלה איך שאני מניחה אותה מתחילה לבכות ולעשות עם הידיים שנרים אותה ממה זה נובע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא לבת שנה ו-3 חדשים עזרה דחוף - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    29/04/2012

    קורין, שלום רב.
    הדרך להתמודד עם הבכי ואי השקט זה קודם כל לנסות להרגיע את הילדה. אפשר להחזיק אותה על הידיים, ולחבק, ואחרי כמה דקות להחזיר למיטה, לצאת מהחדר לדקה או שתיים, ושוב לחזור, להרגיע ולהחזיר למיטה.
    לפעמים הפתרון הוא כן להאכיל אותה... באמת יתכן שהיא רעבה. השאלה היא כמה זמן עבר מאז הארוחה הקודמת.
    בכל מקרה, לא מומלץ להעביר אותה למיטה שלך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום