לא מוכנה לבקבוק- מים או השלמה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מוכנה לבקבוק- מים או השלמה
    יעל
    04/06/2012

    היי, לפני כשבועיים בתי בת החצי שנה נכנסה למשפחתון וסירבה בכל תוקף לכל סוג של אוכל מלבד הנקה.
    המצב די השתפר מאז ובגן היא מוכנה לאכול ארוחה אחת יפה מאד של מוצקים (רק אחת : עד 16:00 אבל עדיין התקדמות אז טפו טפו טפו :) )
    הבעיה שלי היא שהיא לא מוכנה ב-כ-ל-ל לקחת בקבוק של מים או השלמה- ביומיים האחרונים עושה הרבה פחות פיפי (גם כשקמה בבוקר אחרי לילה של הנקה). הסיטואציה הזו כבר יותר מלחיצה אותי אפילו.....
    מה אני יכולה לעשות? מה המשמעות של חוסר פיפי וכמה ימים אפשר/כדאי לסחוב ככה? מה אני יכולה לעשות עם זה?
    אשמח מאד לעצות ותובנות, אני מאד לחוצה ומוטרדת תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מוכנה לבקבוק- מים או השלמה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    04/06/2012

    יעל שלום רב.
    הדבר הראשון הכי חשוב הוא לא להילחץ, ולא להלחיץ את הילדה בכל הנוגע לאוכל או לשתיה. תני לה להתרגל למצב החדש. זה יכול לקחת קצת זמן. היא תבין שבגן היא שותה מבקבוק ובבית היא יכולה הנקה.
    זה מסתדר עם הזמן... רק חשוב לא לריב איתה על אוכל או שתיה. כי מריבות /מתח סביב אוכל, נשאר בתודעה של הילדים גם לגילאים הרבה יותר מבוגרים, ועלול להוביל להפרעת אכילה.
    לאט לאט.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום