שיעול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיעול
    לרה
    18/06/2012

    בוקר טוב...
    הבת שלי בת 8 חודשים, משתעלת ויש לה ליחה, שומעים גם בנשימות שלה...
    זה תופעה חוזרת כבר כמה זמן והרופא נותן לנו פניסטיל. שלא עוזר בכלל...
    פעם הקודמת היינו כחודש עם השיעול וגם חום עולה יורד ועכשיו אנחנו כבר שבוע וחצי ורק היום עם קצת חום 37.9-38. (בלילה הרגשתי גם שיניים למטה)
    מה עוד אפשר לתת לה כדי להקל אליה?
    אני גם רוצה לדעת אם יש לכם המלצה על רופא מאזור נתניה, כפר יונה והמושבים בסביבה
    תודה ויום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיעול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    18/06/2012

    לרה שלום.
    נשמע שביתך סובלת מהתקררות, מנזלת, מחרחורים... זה בד"כ שייך לתחום המחלות הויראליות, אשר חולפות ללא כל טיפול. ניתן לעזור ע"י שימוש במי מלח לאף. השכבה גבוהה (בזוית, כך שהראש קצת מוגבה).
    המלצות על רופא ילדים באזורך - הכי טוב לקבל מהשכנות!!! (ולא מרופאים אחרים) חשוב שיהיה רופא זמין, שיתן מזמנו כדי להסביר ממה סובל הילד ואיך לעזור לו, ושיהיה נחמד לילדה שלך.
    אם יש תקשורת טובה עם הרופא... הרבה יותר קל להפיק את התלונות האמיתיות של הילדה, ולהגיע מהן לאבחנה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום