2 שאלות בבקשה גיל שנה ושלושה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 2 שאלות בבקשה גיל שנה ושלושה חודשים
    דנה
    27/06/2012

    היי אני אמא לתינוקת בת שנה ושלושה חודשים (כימעט) ויש לי 2 שאלות בבקשה:

    1. מגיל לידה אני נותנת לה מים רתוחים גם לתמ"ל וגם לשתית מים (למעט מקרים שניתקעתי ללא מים אז עירבבתי עם מים מינרלים כדי להגיע לטמפרטורה הרצויה)
    אני יודעת שעד גיל שנה חייב מים רתוחים, אבל זה דווקא נח לי ואין לי בעיה להמשיך
    השאלה היא מה עדיף בגיל שלה מים מינרלים או מים רתוחים?? (גם מים לשתיה אני לרוב מרתיחה לה, רק אם ניגמר אני שמה לה מינרלים) מה המצלתך?

    2. רציתי לדעת עד איזה גיל תינוק אמור לישון בוקר וצהריים. היא עד היום היתה קמה ב 6:00 ישנה שעה בערך בשעה 9:00 ואז צהרים בשעה 12:30. עכשיו העבירו אותה בגן לקבוצה של יותר גדולים ששם לא ישנים בבוקר אלה רק בצהריים אז המטפלת אמרה לי שנפסיק לה את השנת בוקר.
    השאלה שלי היא מה הגיל הממוצע בערך שתינוק ישן את שנת הבוקר??
    האם רצוי להפסיק לה יזום או לחכות שהיא לבד תספיק. מה עושים? בבקשה המלצתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לקבל תשובה לשתי השאלות.

    דנה
    02/07/2012

    מאוד מודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 2 שאלות בבקשה גיל שנה ושלושה חודשים - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/07/2012

    דנה שלום,
    1 עדיף מים רגילים על מינרלים, בשל תוספות המוכנסות למים הרגילים (פלואור) שאין במים מינרלים.
    2. אין חוקים או כללים. הכל מותר ואפשרי. תלוי בנוחות של הילדה כמובן!
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר אבישי שוב שאלה קטנה

    דנה
    04/07/2012

    1. רשמת שעדיף להמשיך להביא לה מים רגילים על פני מים מינרלים, אין לי בעיה אבל אני מרתיחה בקומקום חשמלי ומוזגת את המים הרותחים לבקבוקים ונותנת לזה להתקרר לטמפ' החדר. (אם זה אוכל אני מחממת מעט במיקרו) האם עדין אני נוהגת נכון?

    2. לגבי השנת בוקר, כן אני חושבת שהיא עדין זקוקה לזה כי שכלא ישנה בוקר נרדמת צהריים מוקדם. השאלה שלי האם יש גיל ממוצע להפסקת שנת הבוקר?
    (כרגע אני מתעקשת שהמטלפת תכניס אותה לקבוצה של הקטנים על מנת לישון בוקר, למרות שהמטפלת לא כל כך שמחה מזה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר אבישי שוב שאלה קטנה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    04/07/2012

    דנה שלום.
    1. את נוהגת טוב. אפשר להרתיח ולקרר.
    2. אין גיל ממוצע. כל ילד ומה שמתאים לו!

    בהצלחה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום