עזרה ביציאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה ביציאות
    ליאורה
    02/07/2012

    שלום, ביתי בת חצי שנה בקרוב. יש לה יציאה בערך פעם ביומיים, לאחרונה חל שיפור ויש יציאה פעם ביום. הבעיה שקשה לה מאוד להוציא וכמעט תמיד אני מסייעת לה על ידי פתיחת החיתול וכיפוף הרגליים לכיוון הבטן, וגם אז היא כולה מאדמה וזה לא הולך בקלות, יש לציין שהיציאות בסופושל דבר רכות ולא קשות. האם יש חשש שהיא תתרגל לעזרה שלי ולא תעשה בעצמה בחיתול ללא עזרה??? אשמח להארות והערות בנושא. אגב, היא אוכלת מטרנה אקסטרא קר כי סימילאק לא עשה לה טוב ואינני מניקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה ביציאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה ביציאות - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/07/2012

    ליאורה, שלום.
    כל עוד העזרה מתבטאת בכיפוף רגליים ומסאג'ים לבטן, ולא בהכנסת מדחום/אצבע לפי הטבעת, אז זה בסדר. כמו"כ אין כל חובה ליציאה אחת ביום... זה בסדר גמור גם יציאה אחת או שתיים בשבוע.
    כמובן בגילה, אפשר להוסיף לכלכלה שלה עגבניות מרוסקות בשמן זית, וכן ירקות אחרים, אשר בד"כ גורמים ליציאות רכות יותר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום